سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امینی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

توافق هسته ای زمینه ساز توسعه اقتصادی است

معاون اقتصادی و برنامه ریزی سازمان تامین اجتماعی گفت: به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای فرصت مناسبی برای توسعه اقتصادی، بهبود عملکرد حوزه اقتصاد و سرمایه گذاری این سازمان است.

نجات امینی معاون اقتصادی و برنامه ریزی سازمان تامین اجتماعی در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به ضرورت تعیین راهبردهای این سازمان در دوران پس از تحریم اظهار کرد: با مشخص شدن راهبردها در ستاد سازمان، تمامی جوانب را نیز باید در تصمیم گیری های مربوطه مورد توجه قرار دهیم. 

وی تصریح کرد: در هر یک از راهبردهای سازمان، ممکن است یکی از بخش ها محور فعالیت بوده و سایر بخش ها در کنار یکدیگر تکمیل کننده فعالیت ها باشند که در این زمینه لزوم هماهنگی کامل تمامی بخش های سازمان امری ضروری است. 

امینی با اشاره به اینکه با رونق اقتصادی کشور امیدواریم زمینه برای بهبود و ارتقای فعالیت اقتصادی این سازمان نیز فراهم شود افزود : با رونق اقتصادی کشور همکاری اقتصادی بین المللی سازمان نیز بیش از گذشته امکان پذیر می شود.

معاون اقتصادی و برنامه ریزی در پایان گفت: حوزه اقتصادی تامین اجتماعی جایگاه ارزشمندی در اقتصاد ملی دارد و کاملا از فضای اقتصادی تاثیر می گیرد .

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.