امینی مطرح کرد:

بیمه شدگان غیر اجباری حق بیمه را غیر حضوری پرداخت می‌کنند

مشاور مدیر عامل و مدیر کل امور استانهای سازمان تامین اجتماعی گفت: 61 درصد از بیمه شدگان غیر اجباری برگ پرداخت حق بیمه خود را به صورت اینترنتی دریافت و پرداخت می‌کنند.

بیمه شدگان غیر اجباری حق بیمه را غیر حضوری پرداخت می‌کنندبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان رضا امینی مشاور مدیر عامل و مدیر کل امور استان های سازمان تامین اجتماعی با اشاره به بالاترین صدور برگ پرداخت غیر حضوری بیمه شدگان تامین اجتماعی اظهار کرد: 69 درصد از این میانگین، مربوط به استان چهار محال و بختیاری است و به ترتیب استان های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، کهکلویه و بویر احمد و ایلام از دیگر استان های دارای بالاترین صدور برگ پرداخت غیر حضوری هستند.

وی تصریح کرد: تاکنون یک میلیون و 700 هزار  بیمه شده برای دریافت غیر حضوری برگ پرداخت حق بیمه، کد کاربری رمز عبور دریافت کرده‌اند که 61 درصد از آنها بیمه شدگان غیر اجباری هستند.

امینی ادامه داد: آمار خدمات الکترونیک ویژه بیمه شدگان غیر اجباری در تیر ماه گذشته، صدور یک میلیون و 370 هزار برگ پرداخت بوده است که در حال حاضر بیش از 960 هزار برگ آن وصول شده است.

مشاور مدیر عامل و مدیر کل امور استانهای سازمان تامین اجتماعی در پایان گفت: امیدواریم که در ماه‌های آینده قالیبافان و شاغلان صنایع دستی شناسنامه دار نیز بتوانند برگ پرداخت حق بیمه را به صورت اینترنتی دریافت و پرداخت کنند و همچنین مهلت پرداخت 74 درصد از این برگه‌ها یک ماهه و مابقی آن 2 تا 12 ماه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار