سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسوایی رسانه‌های حامی آل‌سعود در انتشار خبر سقوط العند

برخی رسانه‌ها که در سطحی گسترده‌ خبرهایی از تصرف پایگاه العند بوسیله مزدوران آل‌سعود منتشر کرده بودند، با رسوایی دیگری مواجه شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، خبرنگار این شبکه از یمن گزارش داد: علی رغم ادعاهای رسانه‌های حامی رژیم آل سعود و مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس جمهور فراری یمن، حمله مزدوران آل سعود و القاعده به پایگاه العند با شکست مواجه شده و مهاجمان با به جا گذاشتن تلفات و خسارات گسترده عقب نشینی کرده‌اند.

رسانه های حامی رژیم آل سعود از جمله بی بی سی، العربیه، الجزیره ، فرانس 24 ، الحره و اسکای نیوز روز گذشته اخباری کذب در باره تصرف پایگاه العند بوسیله نیروهای منصورهادی منتشرکردند.

این رسانه ها به نقل از شبه نظامیان هوادار منصور هادی، رئیس جمهور فراری یمن مدعی شدند که پایگاه هوایی العند، بزرگترین پایگاه نظامی تحت کنترل نیروهای انصارالله روز گذشته پس از درگیری های شدید به تصرف آنها درآمده است.

یک منبع ارتش یمن روز سه شنبه به خبرنگار شبکه العالم گفت: ارتش و کمیته ها در جریان مقابله با حمله مزدوران به پایگاه العند واقع در 60 کیلومتری شمال شهر عدن شمار زیادی تانک و خودروهای آنان را به آتش کشیدند.

در جریان مقاومت ارتش و کمیته ها در پایگاه العند، به مزدوران هوادار منصور هادی رئیس جمهور فراری یمن، که اتباع برخی کشورها از جمله افغانستان، پاکستان، سنگال و بنگلادش درمیان آنان بودند، تلفات سنگینی وارد شد و جنازه های مزدوران به همراه تانک ها و خودروهای زرهی منهدم شده در منطقه درگیری دیده می شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
عرفان
۱۶:۴۲ ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
سعودیها و اماراتیها در اوج رفاه و اسایش هستند و هیچ وقت توان درگیری با مردم یمن که با مشکلات بزرگ شدن رو ندارن اگه این پایگاه یا ده تا پایگاه دیگر رو هم بگیرن باز نمیتونن دوام بیارن چون یمنیها تو کشور خودشون میجنگن