تاکید یمنی ها بر پایداری

یمنی ها بر پایداری در برابر تجاوزات سعودی ها تاکید کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پرس تی وی ، گردهمایی بزرگی در صنعا پایتخت یمن در حمایت از گزینه های استراتژیک برای مقابله با تجاوزات پیاپی سعودی ها برگزار شد.
براساس این گزارش، در این گردهمایی شرکت کنندگان بر آمادگی خود برای جامه عمل پوشاندن به توصیه های عبدالملک الحوثی، رهبر انقلاب یمن تاکید کردند. 
یکی از شرکت کنندگان در این گردهمایی گفت: در حالی که جنگ بی وقفه سعودی ها علیه یمن ادامه دارد،‌‌‌ ما دراینجا درحمایت ازعبدالملک الحوثی رهبرمان جمع شده ایم تا آمادگی خود را برای جنگی تمام عیارعلیه تجاوزسعودیها اعلام کنیم. ما به رهبرمان می گوییم تا پیروزی در کنار او ایستاده ایم.
یکی دیگر از شرکت کنندگان نیز بیان داشت: این گردهمایی برای اعلام گزینه های استراتژیک برگزار شده است. مردم اینجا جمع شده اند تا بر مسئولیت خود در دفاع از کشورشان در برابر تجاوزات عربستان سعودی تاکید کنند. ما آماده ایم کاروان بزرگی از کمک های غذایی به جبهه های نبرد برای آزادسازی کشوراز سلطه سعودی ها اعزام کنیم. 
عبدالکریم الزاعی، تحلیلگر سیاسی اظهار داشت: " عبدالملک الحوثی، رهبر ما در سخنرانی یکشنبه خود پیامهایی به ما داد که مهمترین آن هشدار به عربستان سعودی بود تا جنگ غیر قانونی خود را متوقف کند. گزینه های استراتژیکی که او پیش روی ما گذاشته است می تواند در نهایت تغییرات عمده ای را در منطقه به نفع مردم مظلوم یمن محقق کند". 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار