سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو جامعه مدرسین قم؛

مجامع جهانی و مردم دنیا باید جلوی این جنایت‌ها را بگیرند

جنایت صهیونیست‌ها به این مسائل خاتمه پیدا نمی‌کند این‌ها انسان‌هایی هستند که از ارتکاب هیچ فعل جنایتکارانه‌ای ابا ندارند.اگر از همان روز جلوی این جنایت گرفته شده بود این جنایت‌ها این طور ادامه نمی‌یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله محسن فقیهی درباره جنایت جدید رژیم صهیونیستی که منجر به شهادت کودک شیرخواره فلسطینی شد تاکید کرد: بی شک جنایت صهیونیست‌ها به این مسائل خاتمه پیدا نمی‌کند چرا که این‌ها به ظاهر انسان‌هایی هستند که از ارتکاب هیچ فعل جنایتکارانه‌ای ابا ندارند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه سکوت سازمان ملل تاسف انگیز است گفت:  به خاطر این حمایت اشغالگران فلسطین اصلاً اعتنایی به قطعنامه‌های سازمان ملل ندارند و به راحتی قطعنامه‌ها را زیر پا می‌گذارند.

وی ضمن محکومیت شدید جنایت صهیونیست ها ی کودک کُش گفت: بر اثر  حمایت‌هایی که از این رژیم می شود  هر روز جنایت‌های آن‌ها بدتر از گذشته می‌شود و در جنگ اخیر غزه نیز شاهد بودیم که این‌ها چقدر در کودک کُشی و به خاک و خون کشیدن بی‌گناهان تبحر دارند.

آیت‌الله فقیهی تاکید کرد: مجامع جهانی و مردم دنیا باید جلوی این جنایت‌ها را بگیرند و سازمان ملل و شورای امنیت از وضع کنونی خود برای دفاع از حق مظلومان خارج شود.

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.