سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره من: به كسب مدال های خوشرنگ ‌امیدواریم

مربی تیم ملی تالو جوانان گفت: توجه ویژه فدراسیون به بخش جوانان مارا به کسب مدال های خوشرنگ‌ نزدیک کرده است.

علیرضا بهره من مربی تیم ملی تالوی جوانان در گفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،اعلام کرد: حدود 5 ماه است که با توجه و برنامه ریزی های ویژه فدراسیون 7 مرحله اردو را پشت سر گذاشتیم و در شرایط خوب آمادگی هستیم. مطمئن باشید که همین برنامه های مدون منجر به نتیجه گیری خواهد شد.

وی افزود: اردوهای ما بسیار منظم و طبق روال پیش رفت و ما باید با نمایش قابل قبول در مسابقات آسیایی، و کسب مدال های خوش رنگ جواب زحمات رئیس فدراسیون ووشو را بدهیم.

وی در مورد میزان آمادگی ملی پوشان گفت: بچه های جوان ما در تمامی فرم‌ها آماده هستند و آمادگی مناسبی برای رقابت با سایر مدعیان آسیایی دارند.

بهرمن در خصوص لیست نهایی اعلام شده بیان داشت: از ابتدای اردوها حدود 50 نفر از برترین های کشور در اردوها حضور داشتند. که با بررسی های کادر فنی و برگزاری رقابت های انتخابی تعداد کم کم ریزش کرد تا به 12 نفر رسید که در نهایت نام 7 تالو کار برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا چین اعلام شد.

مربی تیم تالو جوانان درباره مسابقات قهرمانی آسیا بیان داشت: به نظر من مسابقات آسیایی در تالو سخت‌تر از جهانی است. ما همیشه در این مسابقات عملکرد قابل قبولی داشتیم و امیدوارم امسال هم دست پر از این رقابت ها برگردیم.

گفتنی است: مسابقات قهرمانی آسیا از 12 تا 19 مرداد در ایالت مغولستان چین برگزار می‌شود و تیم ملی ووشو کشورمان امشب 11 مرداد عازم چین می شود.



انتها پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.