سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فتوحی: هدف اصلی ام کسب سهمیه المپیک است

ملی پوش اسلحه سابر شمشیربازی گفت: هدف اصلی من کسب سهمیه المپیک و حضور در این مسابقات است.

 محمد فتوحی، بازیکن تیم ملی اسلحه سابر شمشیربازی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در حال حاضر 6 تورنمنت بین‌المللی پیش روی شمشیربازان است تا امتیازات خود را برای حضور در المپیک افزایش دهند.
 
وی ادامه داد: یکی از اهداف ملی پوشان کسب جواز ورود به المپیک است بر همین اساس سعی خواهم کرد تا در 3 مسابقه پیش رو بهترین نتایج را به دست آورم تا بدون مشکل راهی این تورنمنت شوم.
 
فتوحی عنوان کرد: ما در مسابقات قهرمانی جهان که به میزبانی مسکو روسیه برگزار شد توانستیم برای نخستین بار با هر 4 ملی پوش به جمع جدول 64 نفر بپیوندیم که این خود نشان دهنده سطح بالای بازیکنان ایرانی است من از عملکرد در این مسابقات رضایت کامل دارم چرا که راه یابی به جدول 64 نفر با وجود بیشترین حجم شرکت کننده کار دشواری است.
 
بازیکن تیم ملی شمشیربازی اذعان داشت: در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان روسیه به مصاف نمایندگان از هنگ کنگ، لهستان و گرجستان رفتم و توانستم این بازیکنان را شکست دهم، در رویارویی با نمایندگان مصر، روسیه و آمریکا شکست را پذیرا شدم و از دور مسابقات حذف شدم.
 
فتوحی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ما به اردوی تیم ملی دعوت شدیم تا پس از کسب آمادگی در شهریور ماه به نخستین مسابقه که به میزبانی گرجستان برگزار خواهد شد اعزام شویم.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.