سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عامل جذب مردم به پیاده روی، خودرو یا سلامتی؟

پیاده روی خانوادگی ورزش مفرحی است که اهدای جوایز ویژه جذابیت خاصی به آن بخشیده است.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ، پیاده روی خانوادگی ، ورزش با نشاط ومفرح محسوب می‌شود که از دیرباز به منظور شادابی و نشاط وتأمین سلامتی مردم در کشورمان رایج بوده است.قرعه کشی و اهدای جوایز خاص یکی از جذابیت‌های این رشته ورزشی است. اما به تازگی موضوع اهدای جوایز به چالشی جالب در انجمن پیاده روی تبدیل شده است به همین دلیل خبرهایی از حذف جایزه خودرو به گوش می رسد. این موضوع نظرت موافق ومخالف را نیز به همراه داشته است:

** قیاس وند: جوایزی مانند خودرو باعث تشویق مردم می‌شود

مسئول انجمن پیاده روی در این باره گفت: اهدای خودرو تحت عنوان جایزه ویژه در همایش خانوادگی سبب تشویق مردم به سمت ورزش می‌شود و اگر نباشد مردم سمت این رشته نمی‌روند. و از این جهت دیدگاه مثبتی نسبت به خودرو داشت.

**قره: پیاده روی بدون آمادگی قبلی آسیب شدیدی به بدن وارد می‌کند


 رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز نه تنها با جایزه بلکه با خود پیاده روی هم مشکل داشت.همایش پیاده روی خانوادگی از نظر علمی برای بدن مفید است اما اگر بدون تمرین وآمادگی برگزار شود به بدن آسیب جدی می‌رساند ، مردم را با قول جایزه به خیابان‌ها می کشانند،اما در نهایت آنهارا به حال خود رها می‌کنند و به فکر سلامتی مردم نیستند.


** علت حذف خودرو چه بود؟

اکنون این فکر به وجود می آید که هدف از وجود خودرو در میان جوایز چه بود و به چه دلیل حذف می‌شود؟


علی مجد آراء رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی گفت: قصد ما از اهدای خودرو در این همایش تشویق مردم به سمت ورزش و ایجاد فرهنگ ورزش تأمین سلامتی آنها بود اما به دلیل اینکه مردم علاقه مند به این همایش شدند دیگر نیاز به اهدای چنین جایزه نیست و از هفته دیگر جای آن خالی خواهد بود.

با توجه به اینکه خودرو قرار است به گفته مسئولان ، از هفته آینده دیگر جز جوایز پیاده روی نباشد باید منتظر باشیم ببینیم تأثیری در جذب مردم خواهد داشت یا نه .


انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.