سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

احداث پارک جنگلی 86 هکتاری درآبیک

فرماندار آبیک از احداث پارک جنگلی در 86 هکتار از اراضی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ عبدالحسین داداشی  ایجاد و احداث این پارک را از جمله طرح ها و  برنامه های پیش بینی شده در کاهش اثرات مخرب آلایندگی در این شهرستان دانست.

وی افزود: جانمایی و طراحی برای احداث پارک بازی، آرامستان و نوع کاشت جنگل دردستور کار احداث این پارک جنگلی قرار گرفته است.

داداشی همت مسئولان و مساعدت نمایندگان مجلس و شهرداری و شورای شهر را برای تسریع در احداث پارک جنگلی این شهرستان را مهم دانست و افزود: فرمانداری شهرستان آبیک این آمادگی را دارد که بخشی از اعتبار بودجه آبیک را به احداث پارک جنگلی اختصاص دهد.

وی گسترش فضای سبز را دراین شهرستان ضروری دانست و افزود: شرایط هوایی نامطلوب آبیک با توجه به وجود آلایندگی های زیاد در کارخانه سیمان و نیروگاه شهید رجایی این شهرستان در کنار شرایط زیست محیطی نیاز شرایط فضای سبز را ایجاب می کند.

وی از کمبود آب آشامیدنی و آلایندگی هوا به عنوان دو مشکل اساسی این شهرستان نام برد و گفت: امروز مردم آبیک از ابتدایی ترین شرایط زیست محیطی برای زندگی بی بهره هستند و این وضعیت  شرایط زندگی ر ا برای ساکنین این شهرستان دشوار کرده است.

داداشی گسترش فضای سبز دراین زمان را از حداقل ترین حقوق مردم آبیک دانست و برخورداری از امکانات و شرایط زیست محیطی مناسب را از جمله اقدامات مسئولان دانست که می تواند به شرایط بهبود مردم این شهرستان کمک کند.

انتهای پیام/پ



برچسب ها: احداث ، پارک ، جنگلی ، قزوین ، آبیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.