سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن؛

مشکل زیر ساخت های درمانی غرب تهران با یکی دو بیمارستان رفع نمی شود

نماینده شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل زیر ساخت های درمانی غرب تهران با وجود تلاش های وزارت بهداشت و درمان در این منطقه از پایتخت با یکی دو بیمارستان رفع نمی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، حسین گروسی در مورد وضعیت زیر ساخت های بهداشتی و درمانی در غرب استان تهران گفت: ساخت بیمارستان در غرب استان تهران کلید خورده است و یکی دو بیمارستان دولتی حلال مشکل کمبود این جنس زیر ساخت ها در غرب پایتخت نخواهد بود .

نماینده شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد: شهرستان شهریار از جمله مناطق هدف در بین شهرستان های پایتخت است زیرا نبود بیمارستان استاندارد مجهز در غرب استان تهران یک درد درمانی بزرگ است .

گروسی با تاکید بر اینکه دکتر هاشمی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی کشورمان در غرب استان تهران استارت ساخت و تکمیل و تجهیز بیمارستان و چند مرکز درمانی را در این بخش از پایتخت زده است اضافه کرد: وزیر در راستای رفع کمبود های زیر بنایی درمانی گام هایی خوب را برای غرب استان برداشته است .

نماینده شهریار در مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت و درمان تحولات تاریخی با خلق حوزه سلامت ایجاد کرده است .

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.