سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی سوء تفاهم بین کمیته انضباطی و باشگاه ذوب آهن؛

وکیل حقوقی فوتبال: مدارک ارئه می شد، سوء تفاهمی بوجود نمی آمد

شکر ریز گفت: سوء تفاهم صورت گرفته بین کمیته انضباطی و باشگاه ذوب آهن به این دلیل است که مدارک تسویه حساب را به کمیته انضباطی ارائه نشده است.

آرش شکر ریز وکیل حقوقی فوتبال در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: 13 بازیکن به کمیته انضباطی شکایت کردند که 7 نفر از آنها موکل من هستند.

وی تصریح کرد: سعید آذری مدیر عامل ذوب آهن اصل طلب 4 نفر از شاکیان را پرداخت کرد که این نفرات عبارتند از: منصور ابراهیم زاده، محمود احمدپوری، داوود حقی و شهاب گردان و کار 2 تن دیگر از این 7 نفر نیز طی نامه ای به سازمان لیگ انجام شده است.

وی ادامه داد: هنوز کار محمد باقر صادقی دروازه بان حال حاضر ذوب انجام نشده که با وی نیز در تعامل بوده و اقدامات لازم در خصوص وی نیز صورت خواهد گرفت.

سوء تفاهم صورت گرفته بین کمیته انضباطی و باشگاه ذوب آهن به این دلیل است که مدارک تسویه حساب را به کمیته انضباطی ارائه نشده است.

وی در مورد مرتضی کاشی نیز گفت: وی 7 سال صبای قم بوده که از این مدت 4 سال کاپیتان این تیم بوده است و پس از مصدومیت ، مسئولان در فصل 93 - 94 قراردادش را فسخ کردند و گفتند به کمیته انضباطی رفته و خواهان مطالباتش شود.

وی همچنین در مورد نقل و انتقالات نیز اظهار داشت: هفته گذشته با تماس یک مربی معروف روبرو شدم که دو هافبک بازیساز خواست، من نیز یک بازیکن پرتغالی به وی پیشنهاد دادم که مورد توافق مربی قرار گرفت ولی بدلیل نابسامانی باشگاه، این قرارداد منتفی شد.

مدتی پیش متوجه شدم بازیکنی به لیگ برتر آمده که در پست هافبک مهاجمی معرفی شده ولی پست اصلی وی هافبک دفاعی است و از اکتبر سال 2014 تیمی نداشته و حتی در سال 2013 هم بازی نکرده است!  نمیدانم چطور می شود که یک باشگاه، بازیکن خارجی را به لیگ ایران می آورد ولی در موردش تحقیقات لازم صورت نمیگیرد و باید از این بابت برای فوتبال تاسف خورد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.