سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

اختصاص 95 میلیارد تومان تسهیلات به طرح های اقامتی کردستان

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: 95 میلیارد تومان تسهیلات به 9 پروژه اقامتی و هتل های نیمه تمام در راستای توسعه و رونق گردشگری در استان کردستان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج؛ مسعود سلطانی فر در حاشیه بازدید از شهرستان کامیاران گفت: ساماندهی دریاچه زریوار مریوان یکی از طرح های سازمان میراث فرهنگی در استان کردستان است.

وی افزود:منطقه آبیدر سنندج می تواند به عنوان منطقه نمونه گردشگری در حوزه جذب گردشگر و ایجاد اشتغال رونق پیدا کند.

سلطانی فرگفت: با پیش بینی 35 بسته سرمایه گذاری برای این منطقه این مهم می تواند محقق شود.

وی ایجاد اشتغال و توسعه گردشگری در کردستان را از اولویت های سازمان بیان کردوگفت: کردستان از ظرفیت ها و پتانسیل های ویژه ای در زمینه گردشگری برخوردار است.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بر بهره گیری از ظرفیت های استانی تاکید کرد و گفت: بهره گیری از جاذبه های فرهنگی، تاریخی و مرمت و بازسازی آنها زمینه توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال را فراهم می کند.

وی به منطقه تاریخی اورامانات اشاره کرد و گفت: با مشارکت و همکاری مسوولین استان کردستان هویت تاریخی و اصالت فرهنگی اورامان در سال 2018 یا 2019 در فهرست آثار جهانی یونسکو معرفی می شود.

سلطانی فر با اشاره به اینکه اقداماتی در زمینه ایجاد اشتغال در کردستان انجام شده است گفت: تکمیل اماکن اقامتی، هتل ها و تاسیسات گردشگری نیازمند برنامه ریزی است.

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.