سنندج؛

با حضور معاون پارلمانی رییس جمهوری مجتمع فرهنگی نوردر سروآباد افتتاح شد

مجتمع فرهنگی نور سروآباد همزمان با سفر رییس جمهوری به استان کردستان و با حضور حجت الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رییس جمهوری و جمعی از مسوولان استان و شهرستان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج؛ مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کردستان در آیین افتتاح این مجتمع گفت: این مجتمع هفتمین مجتمع فرهنگی نور استان است و از محل مصوبات سفر مقام معظم رهبری به کردستان احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه این مجتمع در هزار و 44 متر مربع و در دو طبقه احداث شده است افزود: برای اجرای این مجتمع اعتباری حدود 14 میلیارد ریال هزینه شده است.

حجت الاسلام مسعود صفی یاری بیان کرد: این مجتمع دارای بخش های مختلفی از جمله بخش آموزش، کتابخانه و سالن اجتماعات است که با توجه به نیاز شهرستان سروآباد و کمبودهای فرهنگی این شهرستان احداث این مجتمع پیگیری و اجرا شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان افزود: اخیرا نیز جذب نیروهای مورد نیاز این شهرستان انجام شد که با افتتاح مجتمع به انجام فعالیت می پردازند.

وی افزود: پیش از این نیز شش مجتمع فرهنگی نور در شهرهای سنندج، کامیاران، قروه، بیجار، مریوان و سقز، چهار پروژه مدارس معارف اسلامی صدرا در قروه و بیجار و ده ها خانه عالم در شهرهای مختلف استان کردستان طی پنج سال اخیر افتتاح شده اند.

گفتنی است،عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی نور سروآباد از 21 بهمن سال 91 آغاز شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.