سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقلیمی:

شاهو تمام زحمات مرا زیر سوال برد

مربی تیم ملی کانوکانادایی قایقرانی گفت: شاهو با صحبت های اخیر خود در رسانه های خبری تمام زحمات ما را زیر سوال برد.

الیاس‌ اقلیمی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص صحبت های جدید شاهو‌ ناصری اظهارداشت: پس از بازگشت از مسابقات قهرمانی آسیایی گوآنجو جواب دوپینگ ها که آمد شاهو ناصری دوپینگ کرده بود و به این منظور 2سال از مسابقات محروم شد اما فدراسیون کمکش کرد و در اردوها کنارمان بود و سعی کردیم این مسئله در خفا بماند.

وی افزود : گاهی اوقات من با ورزشکاران 6ماه بی وقفه در اردو هستم و با حقوق اندک همه چیز را به جان می‌خرم اما گستاخی‌های ناصری مرا جریحه دار کرد و می‌توانم بگویم بدترین صحبت هایی بود که تا به حال شنیده بودم .همین باعث شد در این خصوص صحبت کنم.

وی در خصوص گستاخی ناصری یادآور شد: گاهی اوقات 6ماه متمرکز در اردو هستیم و دراین میان با یک استراحت بین اردویی 6روزه ناصری در اردو می‌ماند و یا وقتی ما در اردو هستیم او مرخصی می گرفت و اصلاً در تمرینات انظباط نداشت. همین باعث شد در این خصوص تنها روادید یک پاروزن صادرشود.

مربی تیم ملی کانوکانادایی در ادامه تصریح کرد: در اردوی پرتغال که قایقرانان منتخب اعزام شدند شاهو ناصری در تست‌گیری سوم شد، من اسمش را داده بودم اما با توجه به آماده نشدن ویزاها فقط یک نفر را توانستیم اعزام کنیم.

اقلیمی در ادامه بیان داشت : در تست گیری اول که از دوپینگ آمدند در مسابقات کاپ دانمارک تست دوپینگ را داد و چون دیر اقدام کرد نتوانست با ما همراه شود چون که تایمهایش خوب بود و این اتفاق تنها به خاطر بی انظباطی خودش اتفاق افتاده است

وی در خصوص زمان برگزاری رقابت ها تاکید کرد: آخرین تست گیری که انجام شد شاهو ناصری برای اعزام به ایتالیا با کیا اسکندرانی یک ثانیه فاصله داشت و روز گذشته نیز کیا اسکندرانی با 4دقیقه ودوثانیه در فینال B نفردوم شد وخیلی خوب کارکرد.

**مجللی گام بزرگی برای المپیک برداشت
اقلیمی تصریح کرد: عادل مجللی نیز در مسابقات زیر 23سال قهرمانی جهان و در فینال Aآماده حضور است و مطمئنم که مدال کسب خواهد کرد، چون رکوردش خوب است و اگر موفقیت کسب کند گام بزرگی برای سهمیه المپیک برداشته است.

وی افزود: 26روز آتی مسابقات قهرمانی جهان است و نتایج آن معلوم می شود وی خاطرنشان کرد: من هم به عنوان مربی نه تنها برای یک پاروزن بلکه تمام ورزشکارانی که زیر نظرم بوده اند نهایت تلاش را برای به ثمر رسیدن آنها انجام داده ام اما اینکه ناصری بگوید مربی بالای سرم نبوده یعنی تمام زحمات من رانادیده گرفته است. 

انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.