سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

افزایش 59 درصدی آمار بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از موزه‌های استان اردبیل

مسئول موزه‌های استان اردبیل گفت:‌ در 3 ماهه نخست امسال آمار بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از موزه‌های استان اردبیل نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته 59 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛  فردین عینی در جلسه بررسی میزان بازدید از موزه‌های استان اردبیل اظهار داشت: در ۳ ماهه نخست امسال بیش از ۸۷ هزار گردشگر و مسافر شامل ۸۵ هزار و ۷۴۷ گردشگر داخلی و ۲ هزار و ۴۳ گردشگر خارجی از موزه‌های استان اردبیل بازدید کردند که این رقم نسبت به سال گذشته افزایش 59 درصدی را نشان می دهد.

وی با اشاره به بازدیدهای رایگان از موزه‌های استان اردبیل بیان کرد:‌ بازدیدهای رایگان به دانش‌آموزان، دانشجویان، خانواده‌های شهداو ایثارگران و بازنشستگان تعلق می‌گیرد که میزان بازدیدهای رایگان از موزه‌های استان اردبیل نیز در 3 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته 65 درصد افزایش داشته است.

مسئول موزه‌های استان اردبیل در ادامه با بیان اینکه بازدید از مجموعه شیخ‌صفی‌الدین اردبیلی با تعداد 52 هزار و 229 نفر بازدید از افزایش 59 درصدی برخوردار بوده است، تصریح کرد: میزان بازدید از موزه مردم‌شناسی استان اردبیل نیز در مدت 3 ماهه نخست امسال 6 هزار و 815 نفر بوده است.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.