اردبیل؛

درمان موفقیت آمیز 310 زوج نابارور در مرکز درمان قفقاز

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: از آغاز فعالیت مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاد دانشگاهی اردبیل تاکنون درمان۳۱۰ زوج موفقیت‌آمیز بوده است.

درمان موفقیت آمیز 310 زوج نابارور در مرکز درمان قفقازبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛  رامز نصیری صالح در جلسه بررسی توسعه فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در شهرستان گرمی اظهار داشت: از آغاز فعالیت مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاد دانشگاهی اردبیل تاکنون 6 هزار زوج نابارور در این مرکز پذیرش شده‌اند که از این تعداد درمان 310 زوج موفقیت‌آمیز بوده است.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل با اشاره به ارائه خدمات این مرکز به تمامی مراجعه‌کنندگان از داخل و خارج از کشور تصریح کرد: زوج‌های نابارور شهرستان گرمی نیز می‌توانند به مراجعه به این مرکز از خدمات درمانی آن بهره‌مند شده و مراحل درمان را سپری کنند.

وی با تشریح ظرفیت‌های رویش گیاهان دارویی مختلف در شهرستان گرمی گفت: با توجه به این ظرفیت‌ها ما آمادگی داریم تا مرکز تحقیقات گیاهان دارویی را در این شهرستان راه‌اندازی کرده و در کنار اشتغالزایی برای فارغ‌التحصیلان رشته کشاورزی، با تولیدات فراورده‌های دارویی از این گیاهان رونق و توسعه اقتصادی در منطقه نیز ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.