سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رژیم صهیونیستی: به ابراز نارضایتی از توافق هسته ای ایران ادامه می دهیم

مقامات ارشد رژیم صهیونیستی ادعا کردند به انتقادهای خود از توافق هسته ای ایران ادامه خواهند داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هاآرتص، جان کری – وزیر امور خارجه آمریکا – با لحنی هشدار آمیز در خطاب به رژیم صهیونیستی اظهار داشت در صورت تصویب نشدن توافق هسته ای در کنگره، جامعه بین الملل این رژیم را مسئول لغو توافق خواهد دانست.

مقامات ارشد رژیم صهیونیستی در پاسخ به این هشدار اظهار داشتند تلاش تاسف بار مقامات آمریکایی برای ترساندن رژیم صهیونیستی از پیامدهای تصویب نشدن توافق هسته ای در کنگره، مانع از انتقادات ادامه دار این رژیم نخواهد شد.

جان کری روز جمعه با حضور در نشست کمیسیون امور خارجه سنا اظهار داشت اگر کنگره توافق هسته ای ایران را باطل کند، رژیم صهیونیستی بیش از گذشته منزوی خواهد شد. چرا که جامعه بین الملل رژیم صهیونیستی را مسئول این شکست خواهد دانست. 

وی افزود در صورت تصویب نشدن توافق هسته ای در کنگره، ائتلاف کشورهای مذاکره کننده با ایران در خصوص توافق هسته ای از هم خواهد پاشید. ضمن اینکه لغو تحریم ها همچنان پا برجا خواهد ماند و ایران از آزادی عمل بیشتری برای پیشبرد اهداف هسته ای خود برخوردار خواهد شد. چرا که می تواند ادعا کند آمریکا نتوانست به وعده های خود عمل کند. 

گفته می شود "ران درمر" – سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا – بر میزان فعالیت های خود افزوده است تا نمایندگان کنگره را به مخالفت با توافق هسته ای وادار کند.

سفیر رژیم صهیونیستی در 10 روز گذشته نشست های متعددی را نیز با نمایندگان دموکرات کنگره داشته است تا آنان را همانند نمایندگان جمهوری‌خواه به مخالفت با توافق هسته ای ترغیب کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.