سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

مقاومت و پیشرفت های ملت ایران دشمنان را مجبور به توافق کرده است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: ایستادگی،مقاومت، پیشرفت های علمی و ... ملت ایران باعث شد تا دشمنان به دنبال رسیدن به توافق در مذاکرات باشند.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی با اشاره به توافق صورت گرفته در مذاکرات هسته ای اظهار داشت: این توافق اتفاق مبارکی در حد ممکن است و آغازی برای فعالیت های دیگر می باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد افزود:با مطالعه تاریخ سه دهه انقلاب اسلامی ایران می بینیم علیرغم صداقت امام (ره) در آن سوی قضیه جنایت هم وجود داشته است و در این مذاکرات در مجموع منطق،مظلومیت و صداقت ملت ایران برای سایر ملت های جهان روشن شد.

حسینی کوهستانی گفت: ایستادگی،مقاومت، پیشرفت های علمی و ... ملت ایران باعث شد تا دشمنان به دنبال رسیدن به توافق در مذاکرات باشند.

وی با بیان اینکه ما نمی توانیم به دشمنان خود اعتماد کنیم اظهار داشت: حضرت علی (ع) در خطبه 53 نهج البلاغه در این باره می فرماید:اگر روزی دید دشمن قصد مذاکره با شما دارد مذاکره کنید اما توجه داشته باشید که دشمن قصد دارد با مذاکره راه ورود خود را باز کند پس هوشیار باشید.

حسینی کوهستانی اضافه کرد: آیت الله جوادی آملی نیز در این خصوص می فرماید: به آنها نمی توان اعتماد کرد هرگاه به آنها اعتماد کردید و به آنها دست داید پس از آنکه دست خود را کشیدید انگشتان دست خود را بشمارید تا انگشتان شما کم نشده باشد.

وی با بیان اینکه عده ای در داخل همه مسائل را با نتیجه مذاکرات گره زده بودند اظهار داشت: این امر باعث شده است تا هیچ چیز به اندازه توقع مردم بالا نرود.



انتهای پیام/ ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.