رییس سازمان صدا و سیما گفت: ملت ایران امروز نشان داد روز به روز در برابر دشمن سرافراز و سربلندتر است و تا آخرین قطره خون از انقلاب دست برنخواهد داشت.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان، سید عزت الله ضرغامی روز سه شنبه در اجتماع عظیم راهپیمایان 22 بهمن در میدان امام (ره) اصفهان با اشاره به حضور گسترده مردم در این راهپیمایی افزود: تهدیدات دشمنان، ذره ای تاثیر بر روی مردم نگذاشته و روز به روز عزم و اراده آنها برای حفظ ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی بیشتر شده است.
وی با اشاره به تهدیدات وزیر امور خارجه امریکا و خانم وندی شرمن گفت: ملت ایران امروز با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که استکبار جهانی چقدر حقیر است.

رییس سازمان صداو سیمای جمهوری اسلامی با تاکید بر اینکه ملت ایران فرق ذلت با عزت را می داند، افزود: از همین رو همه اقوام و عشایر ایرانی بر سر دفاع از انقلاب خود محکم ایستاده اند.
وی تصریح کرد: اقتدار و سلحشوری عشایر کشور که به فرموده رهبر معظم انقلاب از ذخائر انقلاب هستند در همه فیلمهای سینمایی و تلویزیونی نشان داده شده است.
وی با اشاره به اینکه دشمنان هواپیماهای پیشرفته و سلاحهای خودکار خود را به رخ مردم می کشند، اظهار کرد: آنها تحریم های یک طرفه و غیر قانونی علیه ملت ما برنامه ریزی می کنند تا مردم از آرمانهای خود دست بردارند اما مردم با وجود مشکلات زیادی که دارند نشان دادند که خللی در اراده آنها بوجود نیامده است.
ضرغامی با تاکید بر اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران الگوی همه ملت های دنیا شده است، گفت: ملت ها احساس می کنند فقط یک کشور مستقل و آزاده در برابر استکبار جهانی ایستاده و با مشاهده مقاومت ایران، امیدوار شده اند.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی جهانی شده است، افزود: مردم جهان امروز میدان امام اصفهان را با دیدن تصاویر شما به خوبی می شناسند.
رییس رسانه ملی با بیان اینکه آمریکا صحبت و بهانه گیری را از بحث انرژی هسته ای فراتر برده و تروریست، موشکهای بالستیک و حقوق بشر را علیه ایران مطرح می کند، اظهار کرد: تبریک رییس جمهوری ایران برای موفقیت آمیز بودن آزمایش موشک بالستیک، چشم دشمنان را کور کرد.

وی افزود: آمریکا از حقوق بشر دم می زند در حالیکه دستان خودشان به خون جوانان کشورهای اسلامی آغشته است.
رییس سازمان صدا و سیما با اشاره به جنایتهای تروریستها در سوریه و عراق اظهار کرد: جنایتکارانی که این جنایتها را انجام می دهند از پشتیبانی غرب و استکبار و سلاح های آنها برخوردارند.
ضرغامی با اشاره به تبلیغات رسانه ای و ماهواره ای دشمنان گفت: زرق و برق هنرمندانه دشمنان روی ملت ما تاثیر ندارد.
وی با بیان اینکه 31 ماهواره پرشبکه بر روی جمهوری اسلامی مستقر شده است، افزود: در کشورهای دیگر جهان این تعداد شبکه قابل دریافت نیست.
وی اظهار کرد: دشمنان این شبکه ها را گسترش می دهند تا نسل جدید را از انقلاب جدا کنند اما ملت ما و جوانان توانمند، عالم و شجاع ما خلاف آن را امروز نشان دادند.
وی با اشاره به اظهار نظر یکی از شخصیتهای صهیونیستی درباره ممنوع بودن موسیقی و شلوار جین در ایران گفت: اینها خود را به کوری زده اند در حالیکه موسیقی های مختلف مانند راک و پاپ در کشور ما وجود دارد.
وی ادامه داد: امروز موسیقی های حماسی مانند گزینه های روی میز با صدای حامد زمانی توسط همین جوانان نسل سوم علیه استکبار جهانی و برای حمایت از نظام جمهوری اسلامی تولید شده است.
حامد زمانی نیز در اجتماع مردم اصفهان سرود گزینه های روی میز را خواند .


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.