سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

فعالیت 10 فرهنگسرا در ارومیه

شهردار ارومیه گفت: 10 فرهنگسرا با رویکردهای فرهنگی در ارومیه فعالیت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، محمد حضرت‌پور در مراسم تودیع و معارفه سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه و همچنین تودیع و معارفه مدیر دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری ارومیه که در سالن جلسات فرهنگسرای قرآن و عترت شهرداری ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: باید اقدامات لازم انجام شود تا دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری ارومیه همسان دانشگاه‌های برتر فعالیت داشته باشد.

وی با بیان اینکه یک پنجم بودجه شهرداری مربوط به سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه بوده، ادامه داد: باید فرهنگ‌های بومی و محلی بیش از پیش مد نظر قرار گیرد و ترویج فرهنگ پهلوانی در دستور کار سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه قرار گیرد.

حضرت‌پور خاطرنشان کرد: در کنار توسعه کارهای فرهنگی باید فرهنگ پهلوانی در تمام ابعاد ترسیم و اجرایی شود و بزرگ‌ترین دغدغه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه باید ترویج فرهنگ‌های اصیل و پیاده‌سازی آن در جامعه باشد.

شهردار ارومیه با بیان اینکه باید تلفیق فرهنگ پهلوانی و دانشگاهی مدنظر قرار گیرد، ادامه داد: در صورتی‌که باورها و ارزش‌های غنی ایرانی و اسلامی در جامعه پیاده‌سازی شود بسیاری از مشکلات پیش رو حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز سازمان فرهنگی شهرداری ارومیه به عنوان محوری‌ترین سازمان فرهنگی مطرح است، متذکر شد: 10 فرهنگسرا با رویکردهای فرهنگی در ارومیه فعالیت می‌کند و در حوزه ورزش حدود 3 هزار و 500 نفر از جوانان شهر ارومیه از برنامه‌های ورزشی و فرهنگی شهرداری ارومیه بهره‌مند شده‌اند.

در انتهای این مراسم از زحمات ابراهیم خلیل رضائیه تجلیل و قدردانی شد و علی وقاری به عنوان سرپرست جدید سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه معرفی شد و همچنین از زحمات مدیر اسبق دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری ارومیه قدردانی و سهراب عبداله‌زاده به عنوان مدیریت جدید این دانشگاه معرفی گردید.



انتهای پیام/ ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.