طرح "بچه های مسجد" با هدف هویت یابی نوجوانان و آشنایی با فضای مساجد، ویژه پسران نوجوان در فرهنگسرای مهر وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از اصفهان؛ رییس فرهنگسرای مهر گفت: با فرا رسیدن تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان در این مرکز طرحی با عنوان "بچه های مسجد" ویژه پسران نوجوان برگزار می نماییم.

اصغر جعفری این طرح با هدف هویت یابی نوجوانان برگزار می شود، تصریح کرد: نوجوانان باید به جایی برسند که بتوانند از حوزه دین و اندیشه های دینی خود دفاع کنند.

وی در خصوص این طرح بیان کرد: این طرح 3 روز در هفته با برنامه های تفریحی، اردو، کلاس های آموزشی در خصوص مهارت های هنری، آموزش مبانی فکری و دینی برگزار می شود.

رییس فرهنگسرای مهر با اشاره به اینکه این طرح پل ارتباطی بین فرهنگسرا و مسجد است، گفت: این طرح با هدف آشناسازی با مسجد و ایجاد یک تعامل و آشنایی و دوستی نوجوانان با مسجد، یک روز در هفته برنامه های خود را در مسجد اجرا می کند.

وی تاکید کرد: سال گذشته هم این طرح در مرکز اجرا شد که نزدیک به 15 نفر از نوجوانان بعد از اتمام طرح هم ارتباطشان را با مسجد قطع نکردند و این نشان از موفقیت آمیز بودن این طرح است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.