سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

امدادرسانی به بیش از 4000 آسیب دیده سیل در کردستان

مديرعامل جمعيت هلال احمراستان كردستان از امدادرسانی به به چهار هزار و 100 نفر آسیب دیده در پی وقوع سیل و بارش باران توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان خبرداد.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان حسن خدابنده‌لو گفت:با هماهنگی ستاد مدیریت بحران استان و با همکاری سازمان‌های امداد رسان به چهار هزار و 100 نفر از آسیب دیدگان حادثه سیل در شهرستان های سقز و دیواندره امداد رسانی شد.

وی افزود: در پی بارش سنگین باران طی چندروزگذشته در استان کردستان و وقوع سیل و آبگرفتگی معابر و محورهای مواصلاتی در شهرستان‌های سقز و دیواندره، نجاتگران جمعیت هلال احمر استان کردستان به بیش از یک هزار خانوار گرفتار در این حادثه، خدمات امداد و نجات ارائه دادند.

مديرعامل جمعيت هلال احمراستان كردستان بیان کرد: در مجموع 10 تیم تخصصی امداد و نجات جاده و سیلاب در شهرستان سقز و 10 تیم تخصصی امداد و نجات در جاده و سیلاب نیز در شهرستان دیواندره طی چند روز گذشته به محل حوادث اعزام شدند.

وی گفت: در شهرستان سقز هشت نقطه حادثه دیده شهر شناسایی شده که نجاتگران جمعیت شهرستان در نقاط مذکور خدمات قابل توجهی شامل تخلیه آب از منازل و مغازه ها، نجات از رودخانه، مداوای سرپایی، انتقال مصدوم به مرکز درمانی را ارائه دادند .

خدابنده لو ادامه داد: 200 نفر از حادثه دیدگان و در راه ماندگان شهرستان دیواندره نیز اسکان داده شدند.

مديرعامل جمعيت هلال احمراستان كردستان در پایان افزود: این حادثه هیچگونه تلفات جانی نداشت و مصدومین این حادثه نیز در وضعیت جسمی و روحی مطلوبی بسر می برند.

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.