سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن؛

خط کشی معابر نقش بسزایی در کاهش سوانح رانندگی و ایمنی دارد

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر دماوند گفت: خط کشی راه ها از علائم ترافیکی مهم محسوب می شود که نقش بسزایی در کاهش سوانح رانندگی و ایمنی شهروندان داشته و تاثیر بسزایی در روان سازی ترافیک دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از رودهن، جواد نوري فرگفت: هدف از انجام خط کشی در خیابان ها و معابر سطح شهر فراهم آوردن محوری قابل رویت در طول شبانه روز و تسهیل در امر عبور و مرور رانندگان در این محورهاست و به همین جهت اجرای این عملیات با جدیت در دستور کار اجرایی مجموعه شهرداری قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر دماوند بیان کرد: این خط کشی ها به طول بیش از 80 هزار کیلومتر در بلوار هاي شهرداری، شورا، امام خمینی (ره)، شهید بهشتی و خیابان های فرعی و اصلی شهر انجام شده است.

وی به خریداری خودروی مکانیزه خط کشی برای نخستین بار در شهرداری دماوند اشاره کرد و افزود: خریداری ماشین مذکور از لحاظ صرفه جویی اقتصادی بسیار حائز اهمیت بوده و کلیه خط کشی ها توسط عوامل شهرداری و با ارایه آموزش کافی به آنان انجام گردیده است.

نوری فر گفت: برای جلوگیری از به وجود آمدن ترافیک در ساعات تردد خودورها، یک تیم عملیاتی مشخص این خط کشی ها را در ساعات پایانی شب انجام دادند.

این مقام مسوول با بیان اینکه اجرای عملیات خط کشی معابر ادامه دارد، خاطرنشان کرد: از رانندگانی که قصد عبور از معبرهای در حال خط ‌کشی را دارند، می خواهیم برای حفظ زیبایی معابر شهری و عدم بهم خوردگی نظم و ترتیب خط‌ های طولی و عرضی، همکاران سازمان را یاری نمایند.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.