سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن؛

توافق نامه 1+5 خط شکن تحریم های مالی ایران اسلامی بود

نماینده شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی گفت: توافق نامه 1+5 بعد از کش و قوس های فراوان بین تیم دیپلماسی ایران اسلامی با پنج قدرت جهان خط شکن تحریم های مالی ایران اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، حسین گروسی در مورد پیامدهای مثبت توافق نامه هسته ای ایران در وین گفت: برداشتن تحریم های مالی و بانکی بی شک از مهمترین دستاورد های این توافقنامه به شمار می رود .

نماینده شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد: طی مدت تحریم های ناجوانمردانه و طولانی مدت استکبار جهانی بر علیه ایران اسلامی حجم بالایی از منابع پولی ایران اسلامی در بانک های دنیا دپو ومحاصره استکبار جهانی درآمد .

گروسی با تاکید بر اینکه حجم پولهای بلوکه شده ایران باید در راستای تقویت مسائل زیر بنایی هزینه شود، اضافه کرد: هنوز حجم بالایی از پروژه های نیمه تمام در کشور وجود دارد که باید از این طریق تکمیل و مورد بهره برداری قرار بگیرند .

نماینده شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت: در بخش های مسکن و راه سازی و فعال سازی حجم بالایی از کارخانجات صنعتی در ایران اسلامی در راستای کشیدن خط قرمز بر معضل بیکاری و رونق اشتغال در کشور این پول های بلوکه شده باید هزینه شوند.

انتهای پیام /گ


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.