سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

85 میلیارد تومان اعتبار برای پردیس علوم پزشکی کرمانشاه

پردیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه پس از 30 سال دوباره کلنگ‌زنی و احداث می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: طرح احداث پردیس دانشگاه علوم پزشکی همزمان با پردیس دانشگاه رازی در30 سال گذشته تصویب شد و از همان زمان دانشگاه رازی کار خود را آغاز کرد اما به دلایلی نتوانستیم این طرح را اجرا کنیم.

دکتر حسین کریم اذعان داشت: سال گذشته با حمایت‌های دولت در کمیسیون 215احداث 13دانشکده به تصویب رسید که چهار دانشکده آن مربوط به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است.

وی توضیح داد: چهار دانشکده پزشکی با زیربنای 18 هزار و 500 متر مربع و با اعتبار 33 میلیارد و 300 میلیون، پیراپزشکی با زیربنای 9500 مترمربع و اعتبار17 میلیارد و 100 میلیون تومان، پرستاری و مامایی با زیربنای 7500 مترمربع و اعتبار13 میلیارد و 500 میلیون تومان و دندانپزشکی با زیربنای 10 هزار و 500 مترمربع و اعتبار 12 میلیارد تومان برای احداث در پردیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در کمیسیون 215 تصویب شده است.

کریم تصریح کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای مجموع این پروژهها بیش از 85 میلیارد تومان است: از مجموع چهار دانشکده تنها اسکلت دانشکده دندانپزشکی طی این سالها بنا شده و تلاش ما بر این است بتوانیم امسال ساخت این دانشکده را به اتمام برسانیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ابراز پیش بینی کرد: پروژه پردیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ظرف دو سال آینده به بهره‌برداری برسد.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: کرمانشاه ، پردیس ، علوم ، اعتبار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.