معاون فنی و امور عمرانی فرماندار کاشان گفت: با سلسله اقداماتی که در حال انجام است ردیف ملی بودجه کنارگذر شرقی کاشان احیا می شود تا با تکمیل و بهره برداری از کنارگذر شرقی کاشان، بخشی از مشکلات ترافیکی شهر کاشان به خارج از شهر منتقل گردد.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علیرضا چله دوان تصریح کرد: پلیس راه کاشان قم در تقاطع کنارگذر شرقی با جاده قدیم قم کاشان به متراژ 500 مترزیربنا و در زمینی به وسعت 5000 مترمربع بنا می گردد که هزینه ساخت آن 6 میلیارد ریال می باشد که از محل اعتبارات شهرستانی تأمین می گردد.

وی افزود: احداث ساختمان پلیس راه ، احداث پل غیرهمسطح در محل تقاطع و مواردی از این دست بخشی از اقداماتی است که مدیریت جمعی شهرستان به منظور شروع عملیات کنارگذر شرقی کاشان در نظر گرفته است.

معاون فنی و امور عمرانی فرماندار در خصوص ضرورت تکمیل و بهره برداری از کنارگذر شرقی کاشان گفت: با بهره برداری از کنارگذر کاشان ترافیک داخل شهر کم می شود و حوادث ترافیکی کاهش می یابد.

وی تأکید کرد: با بهره برداری از کنارگذر شرقی کاشان؛ ترافیک محور ترانزیت اردستان، بادرود ، کاشان به خارج از شهر منتقل می گردد.

چله دوان تأکید کرد: طول جاده کنار گذر شرقی کاشان 28 کیلومتر است که 11 کیلومتر آن با پیشرفت فیزیکی 45 درصدی با هزینه ای بالغ بر پنج میلیارد و 200 میلیون تومان طی سال های 90 و 91 انجام شده است

معاون فرماندار تصریح کرد: با پیگیری انجام گرفته مقرر شد ایجاد آبراه و زیرسازی بقیه مسیر از محل منابع شهرستان و روکش آسفالت در عهده اداره کل راه و شهرسازی استان باشد.

معاون فرماندار گفت: کنارگذر شرقی کاشان از میدان امام علی (ع) شروع و به موازات ریل راه آهن در 28 کیلومتری به محور جاده قدیم کاشان قم متصل می گردد.  

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.