رییس سازمان بازرسی کل کشور:

مبارزه با فساد عزم ملی می خواهد

رییس سازمان بازرسی کل کشور به مبارزه جدی با فساد به ویژه فساد اقتصادی تاکید کرد و گفت: مبارزه با فساد عزم ملی می‌خواهد .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ناصر سراج در مراسم تودیع و معارفه بازرس کل استان کرمانشاه،اظهار داشت: در کشور ما قوانین بسیار جامعی در امر مبارزه با فساد داریم که همواره مورد بی‌مهری قرار گرفته اند.

وی اضافه کرد: امروز که همه در داخل کشور اصرار بر مبارزه جدی با فساد داریم و البته این تنها با قانون گرایی و عمل به آن انجام می‌ شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اقدامات مثبتی که سال گذشته در امر مبارزه با فساد در کشور صورت گرفت که البته این اول کار است، رتبه ایران در امر مبارزه با فساد هشت پله بهبود پیدا کرد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد: مبارزه با فساد عزم ملی می‌خواهد و در تمامی قوا نیاز به وجود آن به شدت احساس می شود.

وی افزود:با شفافیت، بسیاری از مشکلات کشور مرتفع خواهد شد، بنابراین ما باید به رسانه‌ها اجازه افشاگری در امر فساد را بدهیم.

سراج در مورد مسئله بیکاری در کشور گفت: بیکاری یکی از اصلی ترین مشکلات و معضلات کشور است، به گونه ای که بیش از 70 درصد زندانیان کشور به دلیل بیکاری پای آنها به جرم و زندان باز شده است، لذا باید برای معضل بیکاری در کشور چاره‌ای بیاندیشیم

درپاین این مراسم  محمد جهانیان به عنوان بازرس کل استان معرفی و ازخدمات مهدیخانی بازرس سابق استان تجلیل شد.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.