سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم مدافع مربی پرتغالی نساجی؛

مذاکره مسی‌ها با دو مربی خارجی و دو مربی داخلی

تکلیف سرمربی مس رفسنجان تا چند روز آینده مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از جدایی وینگو بگوویچ از مس رفسنجان این تیم هنوز بدون مربی است.
 
بر همین اساس شنیدیم باشگاه مس با دو مربی داخلی و دو مربی خارجی وارد مذاکره شده است، اولویت مسئولان باشگاه مس رفسنجان گزینه‌های خارجی بوده و در صورتی که با گزینه‌های خارجی به توافق نرسند با مربیان داخلی وارد مذاکره خواهند شد.
 
گفتنی است: تا چند روز آینده تکلیف سرمربی مس روشن می‌شود.
 
**بازیکن استقلال قرضی نیست

 امیرحسین طاحونی بازیکن استقلال پس از اینکه با آبی پوشان به توافق نرسید به تیم لیگ یک نساجی مازندران ملحق شد، وی با دریافت رضایت نامه به صورت قطعی به تیم نساجی ملحق شد و قراردادش را با حضور در باشگاه به ثبت رساند.
 
پس از برگزاری اردوی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در اردبیل کادر فنی تیم را به مدت 4 روز تعطیل کرد و اراکی‌ها از فردا دور جدید تمریناتشان را آغازمی‌کنند، آلومینیوم با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارد بازیکنان مورد نظر مربیان را جذب تیم کرده  است.
 
**ایران جوان و بهمن بلاتکلیف هستند

 
تیم ایران جوان بوشهر و بهمن شیراز دو تیم لیگ یکی همچنان بلاتکلیف هستند و وضعیت مناسبی ندارند.
 
بهمن شیراز که از لیگ دسته دوم به لیگ دسته یک صعود کرده توان مالی بالایی ندارد تا مربی و بازیکنان جدید را جذب کند و از طرفی ایران جوان بوشهر هم که وضعیت مشابهی با بهمن دارد، باید دید با توجه به زمان کم تا پایان فصل نقل و انتقالات این دو تیم چه پیامدی در انتظارشان است.
 
**نیکبخت مربی خیبر خرم آباد

 علی نیکبخت به عنوان مربی در تیم فیبر خرم آباد در فصل جدید لیگ دسته یک فعالیت خواهد کرد.
 
این مربی پس از مذاکرات با مسئولان باشگاه فیبر خرم آباد قراردادش را امضا کرد و فصل جدید روی نیمکت این تیم  می‌نشنید.
 
** بختیاری‌زاده سرمربی نفت مسجد سلیمان   
 
پس از اینکه بهروز مکوندی با تیم مسجد سلیمان به توافق نرسید، مسئولان باشگاه نفت با سیاوش بختیاری‌زاده به توافق رسیدند و به احتمال فراوان وی سال آینده هدایت نفت مسجد سلیمان را در لیک دسته یک به عهده بگیرد پس از توافقات نهایی بختیاری‌زاده قراردادش را ثبت خواهد کرد.
 
**دیدار دوستانه صنعت نفت با شیبان اهواز
 طی برگزاری دیداری دوستانه میان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و شیبان اهواز شاگردان کارلوس مانوئل توانستند با نتیجه یک بر صفر نماینده تیم اهواز را شکست دادند این بازی در ورزشگاه اختصاصی نفتی‌ها در آبادان برگزار شد.
 
**اردوی 10 روزه برای نفتی‌ها
 تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به اردویی 10 روزه به خارج از استان خواهند رفت البته نفتی‌ها به احتمال فراوان به اهواز خواهند رفت و در آنجا تمریناتشان را پیگیری می‌کنند شاید در روزهای آینده محل اردوی آبادانی‌ها تغییر کند.
 
**پیوس سرمربی پارسه تهران

 فرشاد پیوس کاپیتان سابق پرسپولیس سرمربی تیم فوتبال پارسه تهران شد و بر همین اساس وی هدایت سکان هدایت پارسه را در فصل جدید به  عهده دارد، بد نیست بدانید پیوس اعضای کادر فنی خود را به باشگاه پارسه معرفی کرده است.
 
**فردا مراسم معارفه مربی پرتغالی نساجی
 پائول آلوس سرمربی پرتغالی نساجی مازندران فردا مراسم معارفه‌اش در سالن آمفی‌تاتر شهرداری قائم شهر برگزار خواهد شد و در این مراسم مسئولان استان و اعضای هیئت مدیره باشگاه نساجی مازندران حاضر خواهد شد و در این مراسم مسئولان استان و اعضای هیئت مدیره باشگاه نساجی مازندران حاضر خواهند شد.
 
آلوس 45 ساله سابقه‌ی نسبتا خوبی در لیگ برتر و دسته یک پرتغال داشته است.
 
**پور محمد به پاس محلق شد
 مسعود پور محمد دروازه‌بان فصل گذشته راهیان کرمانشاه با عقد قراردادی یکساله به تیم فوتبال پاس همدان ملحق شد به جز او بازیکنان دیگری نظیر سید رسول حسینی، مختار جمعه‌زاده و میلاد صادقیان با پاس همدان به توافق نهایی رسیدند.
 
**مدافع پارسه در تیم مهابادی
 
محسن ورزکار مدافع فصل گذشته پارسه تهران پس از برگزاری جلسه با مسئولان باشگاه پاس همدان قراردادی یک ساله با این تیم امضا کرد و در تمرینات پاسی‌ها حاضر می‌شوند.


 
انتهای پیام/
 
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.