سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک کارشناس خودرو؛

دوران سری دوزی در صنعت خودرو تمام شده است / ایرانی لایق بهترین خودروهاست

رقابت بین خودروسازان داخلی و خارجی به شکلی پیش می‌رود که دیگر نمی‌توان انتظار داشت مردم هر خودرویی را با هر کیفیتی خریداری کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه صنعت گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امید رضا طالشیان با اشاره به شرایط بعد از مذاکرات گفت: انتظار کاهش قیمت خودرو بعد از برداشته شدن تحریم‌ها درست نیست و نباید با توجه به افزایش هزینه های تولید توقع کاهش قیمت ها را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه ایرانی شایسته است خودروی با کیفیت سوار شود گفت: شایسته است تمام خودروسازان داخلی  خودرویی تولید کنند که با کیفیت بالا و قیمت مناسب به مردم عرضه شود زیرا دوران سری دوزی و تولید خودرو بی کیفیت تمام شده است.

سخنگوی شرکت خودروسازان راین با اشاره به تولید خودروهای با کیفیت در این خودروسازی گفت: شرکت راین خودرو از دیرباز تلاش کرده تا خودروی با کیفیت و کم استهلاک عرضه کند.

طالشیان ادامه داد: راین خودرو با آوانته و ورنا از محصولات هیوندای شروع کرد و امروز سراغ یکی ازبزرگترین و با کیفیت‌ترین خودروسازان چین رفته است.

وی با اشاره به عرضه محصولات با کیفیت و متنوع در بازار خودرو ایران گفت: در انتخاب محصولات و شرکای تجاری دقت زیادی انجام گرفته تا خودروی با کیفیت و کم استهلاک به بازار عرضه شود.

سخنگوی شرکت خودروسازان راین گفت: تا ماه آینده 3 خودروی جدید و با کیفیت رونمایی و به بازار عرضه می‌شود که یکی از این محصولات کمتر از 40 میلیون تومان قیمت دارد.

وی همچنین در مورد تامین قطعات یدکی خودروهای جدید این شرکت گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته قطعات مورد نیاز برای خدمات پس از فروش این خودروها خریداری و ذخیره شده است.

مدیرعامل شرکت پرستوی آبی ارگ(فروش و خدمات پس از فروش خودروسازان راین) تاکید کرد: ما دوست داریم پای مشتریان به نمایندگی های خدمات پس از فروش باز نشود و برای همین هم با وسواس محصول انتخاب کردیم و هم با وسواس بیشتر به بازار عرضه می‌کنیم.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شرکت ما جزو سه شرکت برتر در رائه خدمات پس از فروش و رضایتمندی مشتریان قرار خواهد گرفت.

طالشیان در پایان خاطر نشان کرد: محصولات ما با کیفیت بالا و با موتور ژاپنی به بازار عرضه می ‌شود که جزو بهترین و کم استهلاک‌ترین خودروهای بازار به حساب میاید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
مرتضی غیاثوند ازملایر
۲۳:۲۲ ۲۳ تير ۱۳۹۴
تحریم ها که جمع شد شمارا به خدا قیمتش را به سه سال قبل برسانید شاید ما بتوانیم ماشینی بخریم
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۸ تير ۱۳۹۴
حتما به همین خیال باش
تازه میخوان قیمت رو ببرن بالا