سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

سارقان به عنف در دام پليس شيراز

با تلاش مأموران انتظامي شهرستان شيراز دو سارق به عنف دستگير و مقادير زيادي اموال مسروقه از آنها كشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرمانده انتظامي شهرستان شيراز گفت: در پي وقوع دو فقره سرقت از يك انبار لوازم ساختماني و همچنين يك تعميرگاه مكانيكي خودرو، موضوع شناسايي و دستگيري سارقان به صورت ويژه در دستور كار مأموران قرار گرفت.

سرهنگ "بهادر اسماعيلي" بيان كرد: مأموران در تحقيقات اوليه به اين نتيجه رسيدند كه هر دو فقره سرقت به يك شيوه صورت گرفته و سارقان با تهديد نگهبان هاي اين اماكن به وسيله اسلحه، تعدادي از اموال را به سرقت برده اند.

وي تصريح كرد: تحقيقات پيرامون اين موضوع ادامه داشت تا اينكه مأموران كلانتري "رحمت" شيراز مخفيگاه سارقان كه يك گاراژ بود را شناسايي و به محل مورد نظر اعزام شدند.

اين مقام انتظامي گفت: در بازرسي از اين گاراژ یک عدد اره آهن بر، یک دسته آچار ستاره ای، يازده عدد ابزار و آچار، یک دستگاه سنگ فرز، دو دستگاه جوشکاری، چهار دستگاه انبر و کابل جوش، حدود ۳۰ متر کابل، یک دستگاه کولر گازی و دو دستگاه دریل مسروقه كشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان شيراز با بيان اينكه در اين راستا دو نفر سارق شناسايي و دستگير شدند، افزود: شهروندان هشدارهاي پليسي پيرامون پيشگيري از وقوع انواع سرقت را جدي بگيرند و در صورت مشاهده موارد مشكوك، هر چه سريعتر با پليس تماس بگيرند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: سارقان ، عنف ، پلیس ، دام ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.