سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شنبه برگزار می‌شود؛

دومین گرد‌همایی تجلیل از خیرین دانشگاه شهرکرد با حضور مسئولین وزارت علوم

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه شهرکرد گفت: گردهمایی تجلیل از خیرین دانشگاه شهرکرد شنبه 20 تیرماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ دومین گردهمایی تجلیل از خیرین دانشگاه شهرکرد در روز شنبه 20 تیرماه در این دانشگاه برگزار خواهد شد.
 
زارعیان مدیر کل روابط عمومی دانشگاه شهرکرد با بیان این مطلب که از ماه مبارک رمضان سال گذشته این مجمع خیرین برای دانشگاه شهرکرد شکل گرفته تصریح کرد: این دانشگاه برنامه‌هایی را برای استفاده از ظرفیت خیرین و واقفین بالقوه و بالفعل در جهت پیشبرد اهداف آموزشی و فناوری دنبال می‌کند.

وی اظهار کرد: در طی یک سال گذشته اقدامات و حمایت‌های بسیار خوبی از طرف خیرین نیک‌اندیش برای این دانشگاه صورت گرفته است.

زارعیان افزود: این خیرین حمایت‌های چشم‌گیر و متفاوتی همچون احداث چهار باب خوابگاه خیریه، متعهد شدن در جهت احداث ساختمان سازمان مرکزی دانشگاه، اقدام به کمک‌های نقدی متفاوت و همچنین تجهیز یکی از سالن‌های آمفی تئاتر گرفته‌اند.

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه شهرکرد با اشاره به برنامه‌های وزارت علوم جهت تقدیر و تجلیل از خیرین و واقفین که در نیمه ماه مبارک رمضان و همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی برگزار می‌‌شود، بیان داشت: به دلیل عدم تداخل برنامه‌های دانشگاه با برنامه وزارت علوم، این برنامه روز شنبه برگزار خواهد شد تا از خیرینی که سال گذشته از دانشگاه حمایت می‌کردند تقدیر به عمل آید.

زارعیان گفت: در این گردهمایی کلیه خیرین و واقفین حمایت‌کننده از دانشگاه و همچنین سایر خیرین که تا حدودی هم با دانشگاه در ارتباط بوده‌اند در این برنامه حضور خواهند داشت.

وی در خصوص دیگر برنامه‌ی روز شنبه تاکید کرد: عملیات اجرایی دانشکده کشاورزی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.