با انتشار بیانیه‌ای صورت گرفت

دعوت بسیج اساتید و کارکنان وزارت علوم از جامعه دانشگاهی برای حضور در راهپیمایی روز قدس

بسیج اساتید و کارکنان وزارت علوم با بیان اینکه روز قدس روز مبارزه با استکبار جهانی و حمایت از مستضعفین جهان است از جامعه دانشگاهی برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران مرکز بسیج اساتید و کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  با بیان اینکه روز قدس روز مبارزه با استکبار جهانی و حمایت از مستضعفین جهان است از جامعه دانشگاهی برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: «مسلمانان، روز قدس را روزی بزرگ بشمارند و در تمام کشورهای اسلامی تظاهرات برگزار و در مساجد این ندا را سردهند، هنگامی که یک میلیارد مسلمان فریاد برآورد، اسراییل احساس عجز و ناتوانی خواهد کرد و ترس همه وجودش را فرا خواهد گرفت.» امام خمینی «ره»

روز قدس، روز رژه سپاهیان اسلام در برابر چشمان حیرت زده‌ مستکبرین و خونخواران جهان، روز نمایش اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل نمادهای کفر و استکبار دوران معاصر و روز برائت و اعلام نفرت عمومی ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژیم تروریست و اشغالگر قدس و حامی آن، شیطان بزرگ و آمریکای جنایتکار است که در کشتار و خونخواری بی‌رحمانه، نشان افتخار گرفته‌اند.

در ادامه تاکید شد: ملت غیور و سلحشور ایران اسلامی روز قدس را تنها روز مبارزه با اسراییل غاصب نمی‌داند که اسراییل و صهیونیسم، حقیرتر از آن است که نیاز به این‌همه تجهیز باشد؛ بلکه روز قدس روز مبارزه با استکبار جهانی و حمایت از مستضعفین جهان است.

مرکز بسیج اساتید و کارکنان وزارت علوم ادامه داد: این رخداد مهم تاریخی که در سراسر جهان اسلام و حتی کشورهای غیر اسلامی همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تحقق می‌یابد، پیام بیداری ملت‌ها است. در این روز موج بیداری اسلامی و نسیم عدالت، مهرورزی و حقانیت دین مبین اسلام همه سرزمین‌های اسلامی را درنوردیده است و امروز نه تنها فلسطین که جهان اسلام از مصر، تونس، لیبی، بحرین، اردن، یمن و... برای یافتن هویت حقیقی و رهانیدن خویش از زیر سلطه سفاکانه رژیم‌های پوشالی و دد منشانه غرب در تکاپو است و در این تلاش مقدس بیش از هر چیز به قیام و انقلاب مقدس جمهوری اسلامی ایران تاسی می‌جویند و خواستار آزادی بیت‌المقدس و تمامی سرزمین‌های اشغالی مسلمانان بوده و اعتراض خود را علیه ظلم، تجاوز و برتری طلبی‌های رژیم صهیونیستی ورژیم آل سعود ابراز می‌کنند.

در این راستا مرکز بسیج اساتید وکارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید برحضور پرشور جامعه علمی و دانشگاهی و در پایان این بیانیه اعلام شد: مردم همیشه در صحنه در روز قدس، یک بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی و مقتدای فرزانه‌مان حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله تعالی)  اعلام می‌داریم که با نهایت توان و تلاش خود در جهت اهداف نهضت جهانی اسلام خواهیم کوشید.


انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.