سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

احداث موزه سير تحول تاريخي پليس کرمان

فرمانده انتظامي استان كرمان با اشاره به مقدمات راه اندازی موزه پلیس در کرمان گفت: به تصوير كشيدن تاريخ پليس اقدام مثبتي است و احداث اين موزه كاري ماندگار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران و بنا به اعلام پايگاه خبري پليس ، سردار حسين چناريان در حاشيه جلسه امكان سنجي براي احداث موزه سير تحول تاريخي پليس در كرمان گفت: بايد حجم و هزينه كار متناسب با امكانات باشد تا در روند پيشبرد كار با مشكل مواجه نشويم.

وي موزه سير تحول تاريخي پليس را ميراثي قابل استفاده براي آيندگان توصيف كرد و گفت: بايد با هدفگذاري مرحله به مرحله ضمن استفاده از ابزار و تجهيزات متناسب كار را پيش برد.

سردار چناريان در ادامه صحبت هاي خود بر به تصوير كشيدن نقش شهدا در تمام ادوار پليس تاكيد كرد و بيان داشت: شهدا در تاريخ ايران جايگاه ويژه اي دارند و بايد نقش پر رنگ آنان در اين موزه به وضوح ديده شود.

در ادامه اين جلسه رئيس دفتر تحقيقات كاربردي پليس كرمان اين موزه را شناسنامه پليس ايران و كرمان دانست و گفت: در پي آنيم تا با هم انديشي تاريخ پليس را به بهترين شكل ممكن به تصوير بكشيم.

احمد يوسفي ضمن ابراز اميدواري به افتتاح اين موزه در هفته ناجا، خاطرنشان كرد: در اين موزه اسناد و مدارك تاريخي، عكس هاي مناظر و پرتره ها، ادوات و تجهيزات پليسي، صحنه هاي ماندگار تاريخي و ديگر مستندات پليس به نمايش در خواهند آمد.

وي استفاده از المان هاي بومي استان كرمان را يكي از راهكار هاي افزايش جذابيت اين موزه عنوان كرد.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: موزه ، پلیس ، المان ، تاریخ ، تحقیقات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.