سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

موفقیت دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در كنگره دانشجويي هلند

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جهرم از موفقیت یک دانشجوی پزشکی در كسب عنوان سخنران برتر همايش در قسمت پوست، در بيست و دومين كنگره دانشجويي ISCOMS هلند خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از شیراز؛ دکتر محمدصادق صنیع جهرمی گفت: وحید سیفی دانشجوی پزشکی دانشگاه با ارسال مقاله ی طرح تحقیقاتی خود به بیست و دومین کنگره دانشجویی ISCOMS هلند موفق شد به عنوان سخنران برتر کنگره در قسمت پوست انتخاب شود که افتخار بزرگی برای کشور در حوزه تحقیقات پزشکی است.

وی افزود: در این کنگره ایران حضور تاثیرگذاری داشت که حاصل این حضور 3 نفر قبولی در فلوشیپ بوده که افراد یاد شده از دانشگاه های علوم پزشکی جهرم، تبریز و موسسه رویان بودند که این موفقیت برای دانشگاه علوم پزشکی جهرم دستاورد بزرگی است.

دکتر صنیع با تشریح مقاله این دانشجوی پزشکی بیان کرد: در این دوره گوشه ای از طرح های بزرگ در دانشگاه Groningen هلند اجرا شده و وحید سیفی دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با کمک اساتید و دانشجویان دانشگاه جهرم توانست پروژه ای در حیطه توانبخشی اندام فوقانی در بیمارانی سکته مغری با متدی نوین ارائه دهد که تجربه بسیار مفیدی در زمینه تحقیقات بین رشته ای و آشنایی با تجهیزات جدید در سطح دنیا به شمار می رود.

انتهای پیام/س



برچسب ها: موفقیت ، دانشجوی ، جهرم ، هلند ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.