سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرانوند:

لیست وزنه‌برداران اعزامی به مسابقات آسیایی هنوز مشخص نیست

مربی تیم ملی بزرگسالان وزنه برداری ایران گفت: سرمربی تیم ملی برای انتخاب وزنه‌برداران اعزامی به رقابت های آسیایی به جمع بندی نرسیده و نتیجه قطعی هنوز مشخص نیست.

محسن بیرانوند در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه بازیهای آسیایی تایلند و رقابت‌های جهانی آمریکا را در پیش داریم تیم B  یا دوم را به مسابقات آسیایی و تیم الف را به مسابقات جهانی اعزام خواهیم کرد.
 
وی ادامه داد: رقابت های جهانی به دلیل کسب سهمیه المپیک اهمیت زیادی دارد بنابراین باید تیمی قوی راهی این تورنمنت بزرگ کنیم.
 
وی افزود: برخی از وزنه‌برداران نخستین بار است که تجربه حضور در بازیهای آسیایی را پیدا می کنند و اگر عملکرد خوبی داشته باشند به طور حتم در مسابقات بعدی جزو لیست اعزامی قرار می گیرند.
 
بیرانوند در خصوص شرایط اردو و نارضایتی توکلی از رکورد وزنه‌برداران ذخیره بیان کرد: شرایط اردو مساعد است و وزنه‌برداران تمرین‌های خوبی را پشت سر می گذارند.
 
وی در ادامه بیان کرد: تا آغاز بازیهای آسیایی و رقابت‌های جهانی هنوز فرصت داریم بنابراین وزنه برداران زمان کافی برای بهبود شرایط و افزایش رکورد را دارند و دلیلی برای نگرانی وجود ندارد.
 
دستیار حسین توکلی در پاسخ به این سوال که چرا بهادرمولایی در دو مرحله به اردو دعوت نشده گفت: توکلی با مدیریت و صلاح‌دید خوب خود تیم را به جایگاهی که لیاقتش را دارد می رساند و بهادر مولایی هم طبق نظر سرمربی تیم تا چند روز آینده به جمع ملی پوشان اضافه می‌شود.
 
بیرانوند در پایان با اشاره به وضعیت سهراب مرادی خاطر نشان کرد: مرادی شرایط خوبی دارد و آسیب دیدگی هم ندارد همچنین با توجه به اینکه به دسته بالاتر آمده در وزن جدید عملکرد قابل قبولی داشته است.
 
انتهای پیام/
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.