سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ماه مبارک رمضان؛

140 هزار جلد کتاب قرآنی در مناطق محروم کشور توزیع می‌شود

همزمان با ماه مبارک رمضان سازمان دار‌القرآن کریم 140‌هزار عنوان کتاب آموزشی و قرآن را در سراسر کشور و مناطق محروم توزیع می‌کند.

یوسف‌افراش معاون ارتباطات و امور اجتماعی سازمان دار‌القرآن در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برای گسترش قرآن و فضای قرآنی در ماه مبارک رمضان و کمک به تشکل‌های مردم نهاد 140 هزار جلد قرآن و کتاب آمورشی را در خانه های شهری و روستایی توزیع کردیم. 

وی ادامه داد: این کتاب‌ها در حوزه مفاهیم، تفسیر، ترجمه و آموزش قرآن در سطوح مختلف به نزدیک به 100‌ هزار‌جلد به انضمام 40‌ هزار جلد قرآن‌کریم در سراسر کشور همزمان با ماه مبارک رمضان در‌حال توزیع است.

افراش‌گفت: متون آموزشی برای کلاس‌ و فعالیت های آموزشی برای گروه‌های سنی مختلف همچون نو‌نهالان، نوجوانان و بزرگسالان بوده که
این کتاب‌ها توسط دار‌القرآن و معاونت آموزش‌و‌پژوهش تولید شده است.

معاون‌ ارتباطات و امور‌اجتماعی سازمان دار‌القرآن تصریح کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان توزیع کتاب‌ها و قرآن‌کریم آغاز شده، البته تعدادی از عناوین کتاب‌ها مربوط به دهه اول ماه مبارک بوده و ارسال کتاب‌ها به سراسر کشور بر‌اساس سهمیه‌بندی و تعداد مؤسسات قرآنی و خانه‌های قرآن روستایی و شهری است.

افراش‌ اظهار داشت: هزینه کتاب‌‌ها از محل اعتبارات شورای توسعه فرهنگ قرآنی و بخش شورای توسعه کمک به چاپ کتاب‌های آموزشی و توزیع آن به اقساط‌ نقاط کشور کرده و با کمک اعتبارات شورای توسعه قرآنی بوده است.

وی تصریح کرد: یکی از وظایف نهاد‌های دولتی حمایت از تشکل‌های مردم نهاد به صورت مستقیم و غیرمستقیم است و در همین راستا کتاب‌های قرآنی را در دوره‌های مختلف به چاپ رسانده و در  تشکل‌های قرآنی سراسر کشور توزیع کردیم.

افراش‌ اظهار‌ داشت: بسته‌های‌روخوانی و روان‌خوانی، بسته‌های صحیح‌خوانی، حفظ‌‌ قرآن، کتاب‌های قرآنی اهل‌بیت، حفظ موضوعی، قصه‌های بهشتی 1 و 2، قرآن شهر خوبی‌ها 1‌و‌2، قرآن‌یار مهربان 1‌و2 که 23 عنوان کتاب و بسته آموزشی است تهیه و چاپ شده، البته 5 الی 6 عنوان کتاب دیگر زیر چاپ بوده که ممکن است این عناوین به 29  مورد افزایش پیدا کند.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.