احمد جمال گفت: نداشتن نگاه راهبردی مسئولین سازمان‌های قرآنی سبب بروز مشکل در برگزاری نمایشگاه قرآن می‌شود.

نداشتن نگاه راهبردی مسئولین درنمایشگاه قرآن/ نمایشگاه محل غرفه محصولات جدید استاحمد جمال،کارشناس شورای توسعه فرهنگ قرآنی در گفتگو با خبرنگار قرآن و عترت باشگاه خبرنگاران،  با اشاره به مشکلات نمایشگاه قرآن اظهار داشت: مشکل اصلی نمایشگاه قرآن برگزاری آن در مکان نامناسب باغ موزه دفاع مقدس است و اینکه ما تجربه 20 ساله نمایشگاه در مصلی را نادیده می‌گیریم و مکان آن را به باغ موزه دفاع مقدس منتقل می‌کنیم، این نشان از برنامه‌ریزی نامطلوب در این زمینه است.

وی ادامه داد: نمایشگاه قرآن یک فروشگاه است و اکثر غرفه‌داران برای فروش محصولات خود در این نمایشگاه حاضر می‌شوند که این در حالی است که در نمایشگاه باید محصولات جدید را فقط برای نمایش در معرض بازدید کنندگان قرار دهند.

کارشناس شورای توسعه فرهنگ قرآنی اضافه کرد: در نمایشگاه قرآن کتاب‌های 50 سال پیش تاکنون را برای فروش می‌گذارند، که در این بین فقط دستگاه‌های دولتی برای رفع تکلیف محصولات جدید خود را ارائه می‌دهند و بازدید از این غرفه‌ها با استقبال مردم روبه‌رو نمی‌شود.

احمد جمال در پایان یادآور شد: نداشتن نگاه راهبردی مسئولین قرآنی کشور اعم از اوقاف، دارالقرآن و شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور، سبب بروز مشکلاتی در برگزاری نمایشگاه قرآن می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار