سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

توسعه همه جانبه و پویا با وحدت و همدلی مدیران و گروه های سیاسی

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برای رسیدن سریع تر به توسعه همه جانبه و پویا در استان، باید وحدت و همدلی میان تمامی مدیران، مسئولان، اقوام و گروه‌های سیاسی حفظ شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از شهرکرد، قاسم سلیمانی در جمع مردم شهر سودجان شهرستان شهرکرد، کنترل، مهار و کاهش تورم را از برنامه های اولویت دار دولت یازدهم اعلام و تأکید کرد: دولت یازدهم در راستای توسعه پویا و همه جانبه، منشأ تحولات و خدمات بزرگی در کشور به ویژه چهارمحال و بختیاری است.

وی افزود: تکمیل زنجیره فولاد، تحول در راه های ارتباطی، افزایش زیرساخت های گردشگری، ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی، آبرسانی به نقاط شهری و روستایی، رونق اقتصادی و حمایت جدی از بخش تولید به عنوان برنامه های مهم دولت یازدهم در راستای سرعت بخشی به روند توسعه به شمار می رود.

سلیمانی، رعایت توازن منطقه ای در توزیع اعتبارات و تعیین مدیران دستگاه های اجرایی را از دیگر اقدامات مهم دولت تدبیر و امید در چهارمحال و بختیاری دانست.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برای رسیدن سریع تر به توسعه همه جانبه و پویا در استان، باید وحدت و همدلی میان تمامی مدیران، مسئولان، اقوام و گروه های سیاسی حفظ شود.

وی تصریح کرد: مسئولان ارشد چهارمحال و بختیاری، حمایت از طرح‌های تولیدی، افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی را جزء برنامه های اولویت دار خود قرار داده‌اند.

سلیمانی افزود: مشارکت مردم در اجرای برخی پروژه های عمرانی، سرعت بخشی به روند تکمیل و بهره برداری پروژه های نیمه تمام و اقتصادی را به دنبال دارد.

شهر سودجان با پنج هزار و 710 نفر جمعیت، از توابع بخش لاران شهرستان شهرکرد در چهارمحال و بختیاری است که در کناره رودخانه زاینده رود و فاصله ۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد و با ۲ هزار و ۳۲۱ متر ارتفاع از سطح دریا، از جمله مناطق مرتفع و سردسیر در شمال این استان به شمار می رود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.