نماینده مردم شهرستانهای شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی، خواستار حمایت دولت از صنایع کوچک در استان چهارمحال و بختیاری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از شهرکرد، سید سعید زمانیان در همایش بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن در شهرکرد گفت: زیرساخت های اقتصادی در استان چهارمحال و بختیاری مطلوب نیست.

وی با اشاره به عدم فعالیت صنایع بزرگ در این استان، تأکید کرد: دولت باید از صنایع کوچک حمایت کند.

زمانیان، کمبود و نبود سرمایه در گردش، واردات بی رویه کالا و نداشتن قدرت رقابت پذیری در سیستم تولیدی را مانع رونق تولیدات صنعتی در کشور و بویژه استان چهارمحال و بختیاری دانست.

نماینده مردم شهرستانهای شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی، تعامل بخش دولتی و فعالان صنعت و معدن، اصلاح شیوه نامه های صدور جواز فعالیت برای این بخش ها و حذف و احصاء موانع قانونی دست و پاگیر را نیز خواستار شد.

در همایش روز ملی صنعت و معدن با عنوان «بزرگداشت و تجلیل از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان عرصه صنعت و معدن استان چهارمحال و بختیاری»، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، استاندار، جمعی از مسئولین و مدیران استانی و کارشناسان، صنعتگران، تولیدکنندگان و سرمایه گذاران محلی حضور داشتند.

در این همایش، از هفت واحد و طرح برتر و فعال صنعت و معدن در استان چهارمحال و بختیاری در یکسال گذشته تجلیل شد.

دهم تیرماه به عنوان روز ملی صنعت و معدن نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.