سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری ؛

آموزش های فنی و حرفه ای در کارگاه های مستقر در زندان

80 زندانی در بهشهر آموزش های فنی و حرفه ای را فرا گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از ساری رییس آموزشگاه فنی و حرفه ای بهشهر گفت: در سه ماه نخست سال جاری تعداد 80 نفر مددجو در کارگاه های فنی و حرفه ای مستقر در زندان خلیل شهر آموزش های مهارتی را فرا گرفتند.

مهدی پور گفت: به منظور توانمند سازی و بستر سازی لازم با هدف بازگشت سالم مددجویان به جامعه در سه ماه نخست سال جاری آموزش های فنی و حرفه ای در کارگاه های مهارت آموزی مستقر در زندان خلیل شهر ارائه شد.

وی افزود: در راستای استفاده بهینه از زمان و هم چنین فرا گیری مهارت ها مطلوب توسط زندانیان بهشهر در حرفه های تعمیر آبگرمکن دیواری .سیم کشی ساختمان و تعمیر لوازم گاز سوز آموزش های مهارتی به متقاضیان داده شد.

رییس فنی و حرفه ای بهشهر بیان کرد: با توجه به اینکه ریشه بسیاری از جرایم در بیکاری . فقر و عدم مهارت های شغلی است لذا توانمند سازی زندانیان در زمینه فراگیری مهارت های فنی و حرفه ای در اشتغال آنان پس از آزادی بسیار حائز اهمیت است.

وی در پایان تصریح کرد: ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به زندانیان از سال 1371 در کشور در دستور کار قرار گرفت و تا کنون تاثیر بسزایی در کاهش بازگشت مددجویان به زندان ها داشته و بستر مناسبی برای اشتغال آن ها و بازگشتبه زندگی سالم فراهم کرده است.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: آموزش ، کارگاه ، آموزشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.