سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرگان؛

ثبت بیش از ۱۴۰۰ پرونده قضایی الکترونیکی در گرگان

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب گرگان از ثبت بیش از 1400پرونده قضایی الکترونیکی از زمان تاسیس این دفاتر تا کنون خبرداد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از گرگان؛ حمزه نژاد رئیس کل دادگاههای گرگان با اشاره به اینکه فعالیت دفاتر خدمات قضایی الکترونیکی راهی برای کاهش زمان دادرسی است گفت: با تاسیس 2 دفتر خدمات قضایی الکترونیکی در گرگان از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک‌هزار و 400 پرونده برای کاهش زمان دادرسی از طریق الکترونیکی ثبت و به شعب دادگاه ارجاع شده است.

وی افزود: راه‌اندازی این دفاتر سبب حذف واسطه‌ها و شفاف‌سازی اطلاعات و نظارت بر روند ثبت دادخواست‌ها و ارجاع پرونده‌ها می‌شود.

حمزه نژاد با بیان اینکه با راه‌اندازی این 2 دفتر در کمتر از یک دقیقه کارهای ثبت پرونده‌ها انجام می‌شودگفت: این دو دفتر هم‌اکنون تنها در امر کارهای قضایی خاص فعالیت می‌کنند و در آینده حوزه کاری آنان گسترش  می‌یابد.

رئیس کل دادگاههای گرگان در ادامه افزود:  افزایش سرعت در انجام امورات مردم، فراهم کردن زمینه نظارت مردم بر روند ارجاع پرونده‌ها به شعبات قضایی، تضمین سلامت کار در طول اجرای پرونده و کاهش مراجعات مردم به دستگاه قضایی از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی دفاتر خدمات قضایی الکترونیک است.

انتهای پیام/س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.