گرگان؛

امداد رسانی به بیش از 2000نفر توسط جمعیت هلال احمر گلستان

جمعیت هلال احمر استان گلستان از ابتدای امسال تاکنون به ۲ هزار و ۵۹ نفر در ۳۵۳ مورد عملیات امداد و نجات خدمات ارائه کرده است.

امداد رسانی به بیش از 2000نفر توسط جمعیت هلال احمر گلستانبه گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، میر کریمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان با اشاره به اینکه از ابتدای سال 94 تاکنون از 12 هزار و 706 مورد عملیات امداد و نجاتی که در سطح کشور توسط هلال احمر انجام شده است گفت: تعداد 353 مورد از این عملیاتها متعلق به استان گلستان بوده که در این بین به 2 هزار و 59 نفر از هموطنان خدمات هلال‌احمر ارائه شده است.

وی افزود: بیشترین حوادث استان گلستان در طول این سه ماه از نوع جاده‌ای بوده که تعداد 196 مورد حادثه جاده‌ای رخ داده که در این بین بیش از 553 نفر در این حوادث آسیب دیده‌اند که توسط جمعیت هلال احمر درمان و یا به مراکز درمانی  انتقال پیدا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه بیشترین آمار را حوادث جاده‌ای و تصادفات رانندگی به خود اختصاص می‌دهد گفت: از مجموع 2059 نفر حادثه دیده از حوادث استان گلستان تعداد 1034 نفر مصدوم بوده‌اند که تعداد 613 نفر از آن‌ها توسط جمعیت هلال احمر درمان سرپایی شده و تعداد 230 نفر از آنها توسط این جمعیت و بقیه آن توسط دیگر دستگاه‌های همکار به مرکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.