سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان؛

اجرای طرح چکاد با هدف آماده سازی دانش آموزان درالمپیادهای علمی

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان ازاجرای طرح چکاد به منظور ساماندهی کلاس های آموزشی دانش آموزان شرکت کننده در المپیادهای علمی در سال تحصیلی 95-94 در کردستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از سنندج؛ مهدی نامدار گفت: این طرح باهدف شناسایی دانش آموزان مستعد پایه دوم و سوم متوسطه دوم جهت شرکت در المپیاد های علمی و برگزاری کلاس های آموزشی به طور همزمان در سطح استان برای دانش آموزان منتخب در تابستان برگزارمی شود.

وی افزود:در این طرح دانش آموزان برتر مدارس خاص و احتمالاً مدارس عادی به تفکیک پایه و رشته در شهرستان های سنندج، سقز، بانه، بیجار، قروه و مریوان انتخاب و دو پایگاه به تفکیک دختر و پسر جهت تشکیل کلاس های آموزشی در هر شهرستان نسبت به برنامه ریزی جهت شرکت در کلاس ها تشکیل می شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان بیان کرد:متمرکز کردن کلاس های آمادگی برای المپیاد در راستای بهره مند شدن یکنواخت دانش آموزان از اساتید و امکانات پایگاه مجری و برنامه ریزی وتلاش در راستای راه یافتن دانش آموزان به مرحله استانی و موفقیت در کسب مدال در المپیاد از مهمترین اهداف این طرح است.

نامداردرپایان گفت: زمان اجرای طرح از اواسط تیر 94 تا شروع مرحله اول المپیاد ها در سال تحصیلی آینده است.

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.