سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

سخنان مقام معظم رهبری فصل الخطاب مسئولان و مردم است

امام جمعه شهرستان اهر گفت: سخنان مقام معظم رهبری فصل الخطاب مسئولان و مردم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از تبریز؛ حجت الاسلام جواد حاجی زاده در خطبه های نماز جمعه شهرستان اهر که در جوار بقعه شیخ شهاب الدین اهری و شهدای گمنام برگزار شد، افزود: مقام معظم رهبری هم در گذشته و هم در سخنان اخیرشان در باره مسایل مختلف از جمله مذاکرات هسته ای، اقتصاد مقاومتی و سایر مسایل روشنگری های لازم را کرده اند و همه اعم از مسئولان و مردم باید این سخنان را به عنوان چراغ راهنما بکار بگیرند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به تیم مذاکره کننده کشورمان اعتماد دارند و به طرف مقابل اعتماد ندارند خاطرنشان کرد:مقام معظم رهبری همانطوریکه به تیم مذاکره کننده اعتماد دارند مردم نیز اعتماد دارند و از مذاکره کنندگان کشورمان می خواهیم تا حصول نتایج قطعی از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

امام جمعه شهرستان اهر با بیان اینکه یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی است افزود: برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی باید از ظرفیت های کشور استفاده شود و با مدیریت جهادی، عدم اسراف، استفاده از تولیدات داخلی و جلوگیری از ورود کالاهای خارجی می توانیم اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشیم.

وی با اشاره به اوضاع یمن و عراق نیز گفت: علیرغم جنایت سعودی ها و داعشی ها مسلمانان یمن و عراق در برابر آنها ایستادگی خواهند کرد و همه مسلمانان و به خصوص ملت مسلمان ایران باید از این جبهه مقاومت حمایت کنند تا از اسلام و کشورشان در برابر آن همه جنایت ایستادگی کنند.

امام جمعه شهرستان اهر ضمن گرامیداشت سالروز شهادت آیت ا... بهشتی و با تبریک هفته قوه قضائیه گفت: از مسئولان قضایی انتظار داریم در کنار حفظ امنیت در جامعه از احقاق حق مراجعه کنندگان به دستگاه قضا از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

حجت الاسلام حاجی زاده همچنین ماه رمضان را بهترین فرصت برای تزکیه نفس دانست و از مردم خواست با استفاده از فرصت به دست آمده در ماه رمضان بیش از پیش در زدودن گناه و توجه به معنویت تلاش کنند.

انتهای پیام/د 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.