امام جمعه مشهد گفت: دولت امروز آمریکا راه نجاتش را درمذاکرات ،حفظ تحریم ها و گرفتن حق هسته ای ما می داند.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از مشهد؛ آیت الله علم الهدی در خطبه های امروز نماز جمعه مشهد افزود:  آمریکایی ها و اروپایی ها در مساله مذاکره به گونه ای با ما برخورد می‌کنند که انگار ما محکوم هستیم و بر روی صندلی محاکمه نشسته ایم و آنها توانایی ها‌ی ما را به عنوان نقطه ضعف ما به رخ ما می‌کشند اما مقام معظم رهبری آنها را با این جمله که مذاکره از طرف آمرکایی ها پیشنهاد شده بود به خاکستر نشاند.

وی در ادامه با بیان اینکه دولت آمریکا، 18 میلیارد دلار بدهی دارد و دولتی بسیار بی عرضه است خاطرنشان کرد:دولت آمریکا در تمامی نقشه‌ها مثل عراق و منطقه خاورمیانه شکست خورده است و تا امروز آمریکا، دولتی از این بی عرضه تر و بی ارزش تر به خود ندیده است.

وی در ادامه تصریح کرد: دولت امروز آمریکا راه نجاتش را درمذاکرات ،حفظ تحریم ها و گرفتن حق هسته ای ما می داند.

امام جمعه مشهد گفت: دشمن وقتی بخواهد تهاجم کند هرچقدر هم که بزرگ باشد نمی تواند موفق شود.

وی افزود: دشمن با بررسی هایی که انجام داده بود متوجه شد در بین افراد موثر در اطراف امام کسی همچون مقام معظم رهبری نمی‌توان یافت و ترور مقام معظم رهبری برای آنها در اولویت اول بود برای همین روز 6 تیر را برای این منظور انتخاب کردند.

آیت الله علم الهدی افزود: تناسب هفت تیر با قوه قضائیه این است که قرار بود مسئولیت های نظام بر عهده فرد بزرگی چون شهید بهشتی قرار بگیرد و منافقین عامل اصلی این آشوب ها بودند که توسط قوه قضاویه برچیده شدند. 

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان اضافه کرد: هرجا بخواهد زورگویی بر مردم ما چیره شود پناهگاهی چون قوه قضائیه وجود دارد و مردم از قوه قضائیه انتظار فساد ستیزی از جمله فساد سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی دارند.

انتهای پیام/د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.