نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: شهید بهشتی الگویی کامل برای مردم و مسئولان در کلیه امور است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، امروز در خطبه های نماز عبادی و سیاسی اصفهان به مناسبت ها و وقایع هفته اشاره کرد و اظهارداشت: ماه مبارک رمضان فرصتی برای خود سازی و پرواز انسان است که باید از این ظرفیت به بهترین نوع استفاده کند.

وی افزود: بهره گیری از فضائل این ماه بسیار مورد تاکید است و نباید به راحتی از فرصت های ماه مبرک رمضان بگذریم بلکه باید از فضائل این ماه بهره ببریم که کمک در افطاری و طعام به نیازمندان در این ایام بسیار سفارش شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به واقعه تاریخی 7 تیرماه گفت: این واقعه دست دشمنان و منافقین را برای همه رو کرد و همه متوجه شدند که منافقین نظام چه برنامه ریزی هایی دارند‌ مظلومیت شهدا بیش از پیش برای همگان روشن شد.

وی با اشاره به شخصیت شهید بهشتی بیان داشت: شهید بهشتی الگویی کامل برای مردم و مسئولان در کلیه امور است که تنها شخصیت ایشان مربوط به قضات و الگویی برای قضات نیست بلکه برای همگان الگویی کامل است.

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به هفته قوه قضاییه گفت: قضات نسبت به عادل بودن شاهد مطمئن باشند زیرا که بعضی از شاهدان با اخذ پول شهادت دروغین می دهند و این یک آسیب بزرگ است.

وی در خصوص مواد مخدر نیز گفت: خطر مواد مخدر مانند خطر داعش است که در درون کشور انجام شده و آسیبی جدی برای جوانان است و مردم و مسئولان باید برای مقابله این موضوع کار کنند.   


انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.