سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار خبر داد:

برگزاری هشتمین دوره مراسم افطاری با حضور 5 هزار زن سرپرست خانوار

رئیس ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار از برگزاری هشتمین دوره مراسم افطاری ستاد با حضور 5 هزار زن سرپرست خانوار خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، فهمیه فیروزفر گفت: ستاد توانمندسازی زنان هر ساله به منظور گردهمایی و تکریم زنان تحت پوشش و فرزندان ایشان، مراسم افطاری را با حضور مدیران شهری، معاونان، مدیران و روسای شرکت های تابعه شهرداری برگزار می کند.

وی با بیان اینکه امسال نیز هشتمین دوره از مراسم افطاری با دعوت از شهردار تهران و تمامی مدیران شهری برگزار خواهد شد، عنوان کرد: قرار است تا در آستانه ولادت امام حسن مجتبی (ع) طی روزهای هشتم، نهم و دهم تیرماه مراسم افطاری در مجتمع فرهنگی-ورزشی شیان برگزار شود.

رئیس ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار ادامه داد: در این مراسم 5 هزار زن سرپرست خانوار به همراه دختران مجرد زیر 26 سال خود و پسران زیر 12 سال در این مراسم شرکت می کنند.

فیروزفر با تاکید بر همکاری و مشارکت دفتر امور بانوان تمامی مناطق 22گانه شهرداری در برگزاری این مراسم گفت: با توجه به نامگذاری سال 94 به عنوان سال همدلی و همزبانی، در نظر داریم تا با حضور شهردار  تهران که هر ساله یک شب در مراسم حضور پیدا می کنند و سایر مدیران شهری، امکانی را برای بیان مشکلات زنان سرپرست خانوار فراهم آوریم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.