صدای کم‌آبی در فضای مجازی و سناریو جنایی برای پدر زن مزاحم موضوعاتی است که روزنامه‌های کشور در صفحات اجتماعی امروز خود به آن پرداخته‌اند.

پیشخوان اجتماعی یکم تیر 1394به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، روزنامه جام جم در گزارشی باعنوان "صدای کم آبی در فضای مجازی می‌پیچید" نگاهی به وضعیت خشکسالی و کمبود آب در ایران پرداخته و می‌نویسد: 13 استان کشور دچار تنش شدید آبی و 7 استان در خطر کمبود آب قرار دارند در حالی که هیچ یک از مناطق حتی در شمال ایران در شرایط مرطوب و طبیعی قرار ندارند.

"یک سوم پیوند عضو خاورمیانه در ایران، تقویت طرح جامع صیانت از خانواده معتادان بهبود یافته، اماده‌سازی 100 هزار مدرسه در کشور برای مصر، 145 هزار جوان هلال احمر داوطلب اهدای عضو و نیاز درخت تنومند علم به ریشه‌های عمیق" از موضوعات دیگری است که روزنامه جام جم در صفحه اجتماعی امروز خود آن را بررسی کرده است.

اما روزنامه همشهری که روزنامه‌ای منتسب به شهرداری تهران است در صفحه شهری امروز خود به موضوع مشابه روزنامه منتسب به صدا و سیما باعنوان "تلاش شورا برای بهره‌برداری بیشتر از شبکه فاضلاب" پرداخته است.

روزنامه‌نگار می نویسد: یکی از بحث‌های مهمی که در شورای شهر تهران بررسی می‌شود تکمیل هر چه سریعتر شبکه فاضلاب شهری است، این موضوع از آن لحاظ حائز اهمیت است که تکمیل شبکه فاضلاب از یک سو می تواند سلامت آب مصرفی شهروندان را افزایش داده و از سوی دیگر با بازگشت آن پس از تصفیه برای مصارف کشاورزی و توسعه آبیاری فضای سبز به کار گرفته می‌شود.

در ادامه این روزنامه به مطالبی همچون 400 هزار راننده در اولویت آموزش‌های ترافیکی قرار دارند ، 3 بوستان پایتخت میزبان عرضه تولیدات زنان سرپرست خانوار و ارزیابی مدیریت دریاچه شهدای خلیج فارس از امروز ، نگاهی پرداخته است.

به گروه شوک روزنامه ایران نگاهی بیاندازیم که به خبر "سناریو جنایی برای پدر زن مزاحم" پرداخته است. ماجرا از این قرار است که داماد جوان بعد از وارد آوردن ضربه‌ای مرگبار به پدرزنش سناریو تصادف ساختگی را طراحی کرد. این جنایت هنگامی رخ داد که داماد جوان از مزاحمت‌های پدر همسرش به تنگ آمده و سعی داشت او را بترساند تا دیگر به خانه آنها نرود. این در حالی است که داماد جوان پدر زن خود را به بیمارستان رساند و ادعا کرد که تصادف کرده است اما با وجود تلاش پزشکان پس از 4 روز درگذشت.

با انتقال جسد پدر زن به پزشکی قانونی و تحقیقات پلیس داماد جوان به جرم قتل پدر زنش دستگیر شد.

"سرقت مسلحانه از طلا فروشی در شوشتر، سرقت از زن بیمار در ازمایشگاه ، ارتباط جرایم با یکدیگر و دلسوزی تبهکارانه یک مرد برای خانواده زن ساده‌لوح" از موضوعات دیگری است که گروه شوک روزنامه ایران به آن پرداخته است.

روزنامه آخر ما روزنامه هفت صبح است که در صفحه پرونده روز خود به موضوع "زلزله در بازار لوازم آرایشی" پرداختهاست، روزنامه نگار در این مطلب می‌نویسد: خبر عرضه لوازم آرایشی تقلبی برندهای مشهور به دست وارد کنندگان رسمی در سایت های مختلف منتشر شد و بسیاری از مصرف کنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی را شوک‌زده کرد.

این در حالی است که سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کرد: وارد کنندگان اصلی 3 برند لوازم آرایشی و بهداشتی در کنار توزیع محدود محصولات اصلی اقدام به توزیع گسترده لوازم آرایشی تقلبی با همان برند می‌کند.

این روزنامه در صفحات تازه‌های دانش و فناوری، زیر آسمان شهر و راهنمای بازار خود این بار ساعت‌های سوییس قربانی اپل شدند، کشف 5 ، 6 میلیارد ریال داروی جنسی(مکمل ورزشی) و چگونه با خودروی چینی کنار بیاییم را بررسی می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار