سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

توزیع بیش از 3 هزار سبد کالای حمایتی در بیجار

بیش از 3 هزار سبد کالای حمایتی در روزهای اخیر در بیجار توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از سنندج؛ مجید خدابخشی در حاشیه بازدید از مرکز جدید نیکوکاری بانوان بیجارگفت: فعالیت بانوان نیکوکار بسیار چشمگیر و خدا پسندانه است.

در حال حاظرحدود سه هزار و 200 خانوار در بیجار تحت حمایت این نهاد مقدس هستند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر طرح مفتاح الجنه (دیدار با خانوارهای نیازمند) در دست اجرا است افزود: این طرح بهترین فرصت برای حضور در کنار اعضای یک خانواده روزه دار نیازمند با صرف افطاری خواهد بود که بسیار رضایت بخش و برای آنان دلگرم کننده است.

وی به اجرای چندین طرح که به مناسبت های مختلف اجرا می شود اشاره کرد و گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان دو طرح محسنین برای حمایت از ایتام و خانوارهای دارای بیماری های صعب العلاج با قبول هزینه های درمانی به مقدار ممکن و طرح رحمت برای کمک به 40خانواده دارای سرپرست زندانی با جرایم غیرعمد که دچار مضایق مالی شده اند در دست اجرا است.

خدابخشی با اعلام شماره حساب 0104272023008 نزد بانک صادرات به نام کمیته امداد امام خمینی(ره) بیجار افزود: مردم متدین می توانند به صورت حساب بانکی و با کمترین زمان لازم در امر خیر و با ثواب کمک به نیازمندان شریک شوند.

مدیر کمیته امداد بیجار با تقدیر از همکاری خوب بانک های بیجار برای اعطای تسهیلات مورد نظر این نهاد گفت: در سال 93 بیش از 40 میلیارد ریال تسهیلات برای توانمند سازی حدود 400 خانوار مستعد پرداخت شد که در حال حاضر به صورت مستقل و خودکفا به اداره زندگی می پردازند.

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.