سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

طرح های عمرانی کاشان در صدر استان اصفهان

دستگاههای اجرایی شهرستان کاشان در جذب اعتبارات و پیشرفت فیزیکی طرح های عمرانی از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای موفق شده است رتبه نخست شهرستان های استان اصفهان را از آن خود کند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از اصفهان ، معاون فنی و امور عمرانی فرمانداری ویژه کاشان با اعلام این خبر گفت: در شورای فنی استان که به ریاست مهندس طرفه معاون فنی و امور عمرانی استاندار برگزار شد وضعیت جذب اعتبارات و پیشرفت فیزیکی طرح های عمرانی استان بررسی شد که شهرستان کاشان با توجه به شاخص ها و آیتم های ارائه شده حائز رتبه اول شهرستان های استان شد.

علیرضا چله دوان افزود: بیش از 279 طرح با اعتباری بالغ بر 720 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای برای سال مالی 94 93 شهرستان مشخص شده که جذب اعتبار و پیشرفت فیزیکی آن قابل توجه است.

وی تصریح کرد: با وجودی که وضعیت اعتبارات و بودجه در شرایط مناسب قرار ندارد ولی مدیریت متمرکز شهرستان توانسته است با برنامه ریزی مناسب حداکثر توان خود را برای اجرای پروژه ها و جذب اعتبارات به کار گیرد و البته باید گفت اعتبارات تملک دارایی جدای از ردیف های ملی است که در آن حوزه نیز اقدامات خوبی انجام گرفته است.

چله دوان گفت: از 720 میلیارد ریال اعتبار تعیین شده ؛ 61 درصد تخصیص، 61 درصد جذب و پیشرفت فیزیکی پروژه ها 72 درصد می باشد که این آمار و ارقام نشان از آن دارد که اهتمام شهرستان در خصوص اجرای پروژه های عمرانی حتی بیش از تخصیص اعتبارات می باشد.

معاون فنی و امور عمرانی فرمانداری در خصوص دلایل این موفقیت گفت: نظارت مستمر بر روند اجرایی طرح های عمرانی و ارائه راهکارهای بهبود و رفع موانع و توجه به پیشرفت فیزیکی طرح ها و همچنین تهیه گزارش های مربوطه از دلایل این موفقیت می باشد.

چله دوان تأکید کرد: رصد متوالی وضعیت پیشرفت فیزیکی طرح ها از طریق معاونت عمرانی فرمانداری کاشان و تهیه گزارش های میزان جذب اعتبارات متناسب با تخصیص در دوره های زمانی متناوب و منظم باعث شده تا در خصوص جذب اعتبارات و پیشرفت فیزیکی حتی از شهرستان اصفهان نیز پیشی بگیریم.

انتهای پیام/د

برچسب ها: طرح ، عمرانی ، اصفهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.